5 Reacties

12 dagen geleden

Heel herkenbaar en volg het even! Ik had ook een post hierover geplaatst, ook met de vraag wat het zou kunnen zijn. Toen kreeg vooral te horen om het los te laten 🤷🏼‍♀️ Ergens wel helpend om inderdaad niet de oorzaak te zoeken, maar meer te kijken naar wat helpt in deze pittige fase.

12 dagen geleden

Heel herkenbaar! Onze dochter was donderdag 15 weken en is ook sinds een weekje onrustiger. Voorheen was ook alleen een speen voldoende en nu wilt ze echt een flesje en moet ik nog steeds daarna vaak een speentje in doen. Ik kan mij dit helemaal niet herinneren van onze 1e dochter 🙈.

12 dagen geleden

Geen adviezen, maar herkenning! Hier al ruim een week aan het rommelen. Onze zoon weigert inmiddels de speen, hij kon zelfstandig slapen en kwam een keer in de nacht en viel meteen weer in slaap. Het ritme overdag is helemaal weg, slaapjes duren maar Max 45 min en de nachten zijn drama haha

12 dagen geleden

Fijn dat er herkennen is! Hopelijk gaat het snel weer over😊 zelf maar optijd naar bed😅aangezien er weer gewerkt moet worden😅 hopelijk zijn er nog moeders met adviezen. Mijn dochter vind de speen nu ook niet meer voldoende. Dan blijf je heen en weer lopen.

12 dagen geleden

Ja ik ben net ook een week weer begonnen, slechte timing haha. Succes mama 💪🏻