12 Reacties
16 dagen geleden
Hoi! Voor mij helpt het om niet zoeken naar antwoorden achter het gedrag van m’n baby.. maar vooral go with the flow te gaan. Hier slaapt ze laatste dagen ook steeds korte slaapjes overdag.. proberen te accepteren helpt mij dan te achterhalen is dit zo omdat dit en dat zo is.. slaapregressie sprongetje regel dag.. ik denk dan nu is het zo straks is het weer anders. En dat helpt mij vaak. Je kindje zal zich sws altijd anders gedragen bij iedere ontwikkel fase.
P.s. hier ook lange tijden overdag wakker en/of korte dutjes. Komt nog makkelijk 2-3 keer in de nacht voor voeding. Ik ben al weken vermoeid en begin deze toestand als standaard te ervaren 😅🤪😂
Vanmiddag de dktp vaccinatie halen, benieuwd wat dat met haar zal doen. Doen wat we kunnen, veel knuffels, kusjes en mee gaan op wat de baby aangeeft dat het nodig heeft. 💗
Sterkte en liefs 💪🏽
16 dagen geleden
Ik denk bijwerking van de vaccinatie, maar soms weet je ook gewoon niet of dat het is, of misschien had ie dit zonder de vaccinatie ook wel gehad. Het maakt op zich ook niet veel uit, maar kijk naar de behoefte van je zoontje.
Veel knuffelen/troosten, helaas minder slaap maar ook dat wordt weer beter.
En ik weet niet of je hem wel een nachtvoeding geeft, dat kan ik niet uit je verhaal haken.
Maar ik zou een (eventueel kleine) voeding aanbieden, mocht je dat niet doen (ook als ie al een poosje niet komt voor een nachtvoeding).
16 dagen geleden
Ons zoontje zit ook duidelijk in een slaapregressie vanaf 14 weken. ‘s nachts veel vaker wakker en hard huilen. Overdag slaapt hij veel korter. Ik hou maar in m’n hoofd dat het een fase is en dat het weer voorbij gaat…
15 dagen geleden
Reactie op magicTouch444
Hoi! Voor mij helpt het om niet zoeken naar antwoorden achter het gedrag va ...
Helemaal eens! Al zouden we het nog zo graag willen, we weten nou eenmaal nooit 100% zeker wat de reden is van een fase van slecht slapen… wat we wél weten, is dat die fases er bij horen, helaas!
10 dagen geleden
Wij dachten eerst ook dat het wellicht krampjes waren sinds het tweede rota vaccin, maar nu zijn we een week verder en het is nog steeds elke nacht rond 3 of 4 uur ‘wakker’, en met een speentje erin dan te rekken tot 7 uur. Maar elke keer als ze haar speentje verliest wordt ze ook weer wakker, waardoor ik er soms wel 8 x uit moet tussen 3 en 7. Bijna 16 weken is ze, als dit nog niet de slaapregressie is dan ben ik bang voor wat nog gaat komen haha. Hoe doen de al werkende moeders dit met eigen nachtrust?
10 dagen geleden
Reactie op mariaJanne
Wij dachten eerst ook dat het wellicht krampjes waren sinds het tweede rota ...
Eens! Ja, ik ga kapot en werk daardoor nog even zoveel mogelijk thuis. Maar concentratie is ver te zoeken 😭. Heb ook nog een zoon van 4 die elke dag naar school gebracht moet worden en ik doe de ochtenden alleen (vriend is al om 6:00 de deur uit)… mij kan je al bijna opvegen