39 Reacties
4 maanden geleden
Reactie op barbzz
Ik las een een ander topic dat je van die pads kunt kopen voor puppies die ...
Die puppy pads heb ik onder de hoes van het aankleedkussen, van de action. Was DE tip van n vriendin. Dus die pads liggen in de commode ook. Zou ze ook in het wiegje/ ledikantje willen leggen maar met verstikkingsgevaar ofzo? Wilde ze dan wel onder de molton. Dus hoeslaken ,molton, pad. En dan zo 3x opmaken. Dan kun je snachts gewoon die 1e laag eraf rukken zonder dat je snachts het hele bedje opnieuw staat te doen
4 maanden geleden
Reactie op JaDatIsDaisy
Die puppy pads heb ik onder de hoes van het aankleedkussen, van de action ...
Waarom zou je die pads overal onder willen leggen? Bij mijn dochter nooit een pad gebruikt, nooit ergens last van gehad. Als je gewoon een molton met onderlaken gebruikt beschermt dat heg matrasje genoeg toch, enige wat wij deden was een hydrofiel onder het hoofdje zodat je die makkelijk kon vervangen met spuugjes. Verder nooit moeizame verschoontafrelen gehad….
4 maanden geleden
Vlak voor t slapen neem ik een rennie tegen maagzuur. Dit werkt voor mij erg goed ☺️
4 maanden geleden
Reactie op JaDatIsDaisy
Als ik de puppy pads zou gebruiken dan zou ik ze op het aankleedkussen leggen ipv onder de hoes van het aankleedkussen. Het idee is toch dat je zo min mogelijk hoeft te wassen, dus dan heeft het nog geen nut als je hem overal onder legt.
4 maanden geleden
Reactie op saartje2024
Waarom zou je die pads overal onder willen leggen? Bij mijn dochter nooit e ...
Ik zou zeggen vooral om je eigen bed te beschermen tegen eventueel gebroken vliezen. Dat is ook het doel van plastic over je matras, maar dat vinden mensen dus vervelend door kraken en zweten. Dan is dit een alternatief (eerdere reactie waar ik oorspronkelijk op reageerde). Ik ontdek nu ook voor het eerst dat mensen het babybedje willen beschermen. Dat zou ik ook gewoon doen met molton en eventueel hydrofiele doeken.
4 maanden geleden
Reactie op barbzz
Ik zou zeggen vooral om je eigen bed te beschermen tegen eventueel gebroken ...
Ohja voor het matras heb ik zo’n anti bedplas ding van ikea, hadden we al in huis van de kids werkt prima en kraakt niet
4 maanden geleden
Reactie op saartje2024
Waarom zou je die pads overal onder willen leggen? Bij mijn dochter nooit e ...
Wij hebben van mn neef heel veel spullen gehad. En we hadden een soort stoffen onderleggers.heel stijf materiaal. De kraamzorg heeft ze gezien en gezegd ze weg te gooien ivm verstikkingsgevaar, dat het te warm word ofzo ? Dus daarom puppy pads. Die zijn nog een soort van luchtig.
4 maanden geleden
Reactie op JaDatIsDaisy
Ik zou ze zelf niet in een babybedje gebruiken. Ze werken omdat er een plastic laagje aan zit, denk dat dat voor een babybedje niet prettig is omdat het niet ademt.
Zelf vond ik een hydrofiel onder het hoofdje van de baby prima werken, die heb je zo vervangen. Heb bij de eerste nooit de wieg helemaal af hoeven halen ‘s nachts, maar ook al zou dat een keer moeten is dat zo gedaan met die kleine afmetingen :-)
4 maanden geleden
Reactie op Mama1507
Ik zou ze zelf niet in een babybedje gebruiken. Ze werken omdat er een plas ...
Ik heb ze ook niet in het bedje liggen. Alleen in t aankleedkussen
4 maanden geleden
Nou weer even on topic: ik heb lekker geslapen vannacht! Omeprazol lijkt goed te werken en heb gisteren gezorgd voor minder prikkels (minder op telefoon), minder met zwangerschap/bevalling bezig te zijn (minder vaak op deze app kijken), storytel gedownload (eerste 2 wkn gratis) en heb einde avond gemediteerd in bad 🧘🏼♀️. Denk dat dit allemaal geholpen heeft. Vandaag komt de nanomagnesium binnen, erg benieuwd naar.
Bedankt voor al jullie tips 😊
4 maanden geleden
Reactie op Kellaaa
Ja, ik ga vanavond op een strandlaken slapen, dat neemt goed vocht op. Heb ...
Over zweten gesproken. Na mijn vorige bevalling werd ik dus letterlijk bij elke voeding wakker in een plas zweet. Niet. Te. Doen. Hoop dat dit je bespaard blijft 😂 Hier werkt overigens zo’n bedplasding vd ikea goed en zweet niet. Kan je (heel veel) later nog voor je kiddo gebruiken als hij/zij zindelijk wordt ;)