11 Reacties

2 maanden geleden

Hiero slaapt ie al een paar weken in een slaapzak aangezien hij er inderdaad elke keer onderuit kroop🙈 ik heb van prenatal maatje 56/62 en dan de mouwen eraf gehaald en ligt aan het weer of hij dan korte mouwen romper aanheeft of lange mouwen nu kort want tis hiero best warm

2 maanden geleden

Hier in een slaapzak zonder mouwen en dan met lange mouwen romper

2 maanden geleden

Onze zoon slaapt al vanaf geboorte in een slaapzak. Eerst een zonder mouwen. Nu in een fedde en kees slaapzak. Wij gebruiken deze icm het nunki lakentje.

2 maanden geleden

Ik ben al na twee dagen overgestapt op een slaapzak. Vond het super irritant om telkens opnieuw in te stoppen, hij werd daar vaak ook weer wakker van. Ik gebruik een love to dream slaapzakje maar ook wel gewoon een normale omdat ik niet wil dat hij van inbakeren afhankelijk wordt. In beide slaapt hij goed

2 maanden geleden

Onze dochter (6 weken) slaapt vanaf het begin in een puckababy piep (inbaker zakje zonder mouwen) en dat werkt super! Afhankelijk van de temperatuur ligt ze er met een romper met korte mouwen of alleen een luier in

één maand geleden

Ik wil ook binnenkort overstappen naar een slaapzak (7 weken oud is mijn baby nu). Ik vraag me af wat te doen met de beentjes - broek en/of sokken aan voor in de slaapzak , of blote benen?

één maand geleden

Hier alleen een romper onder de slaapzak, dus blote benen en voetjes ☺️

één maand geleden

Wij hadden een slaapzak, maar merkten dat ze nog een beetje onrustig bleef. Nu een nunki lakentje, wat een uitkomst. Dus voor onrust, maar zeker ook om zich niet onderuit te kunnen schoppen echt top ding

één maand geleden

Wij hebben na de geboorte een love to dream slaapzakje gehaald i.v.m. dat ze vaak wakker schrok door de schrikreflex, maar ze wel graag met haar handjes omhoog slaapt. Dit ging heel lang goed, maar vannacht had ze een hele heftige nacht qua schrikken/bewegen in haar slaap/krampjes en hebben we haar in haar romper in zowel de slaapzak (is maar 0.2 tog gelukkig) als onder haar Nunki lakentje van Fedde&Kees gelegd, dit hielp 😊

één maand geleden

Reactie op Alex S

Ik wil ook binnenkort overstappen naar een slaapzak (7 weken oud is mijn ba ...
Voor nu heeft onze zoon alleen een romper aan. Straks als het kouder wordt, krijgt hij een pyjamaatje aan in zijn slaapzak. Wij hebben Fedde en Kees slaapzakken en die hebben maar een tog 0,3 dus zijn erg dun

één maand geleden

Reactie op Alex S

Ik wil ook binnenkort overstappen naar een slaapzak (7 weken oud is mijn ba ...
Dat ligt helemaal aan de kamer temperatuur. Google een TOG schema en sla die op en check de tog waarde van de slaapzak, zo kan je opzoeken adhv de temperatuur wat je het beste aan kunt doen 🙂