15 Reacties

vorig jaar

Ik lees mee !

vorig jaar

Wij hebben dit ook. Onze zoon is bijna 7 maanden en de newborn wordt echt krap. We gebruiken ook de wollen slaapzakken van reiff, die zijn ook super fijn bij de mouwen.

vorig jaar

Van de Hema hebben wij ook een fijne

vorig jaar

Ik krijg de armen van mijn zoon dus ook altijd zo moeilijk door die 4 seizoenen puckababy. Wij gebruiken hem wel al maar het ligt er meer aan dat ze met deze leeftijd die armen nog niet zelf meebewegen of elke keer een vinger achter stof laten steken 😂

vorig jaar

Ik heb de 4 seizoenen van Noppies. Deze heeft een dunne met mouwtjes (lijkt een t-shirt met lange mouwen idee) en daar overheen een dikke zonder mouwen. Totaal is het 3.5 tog. Dacht eerste dat alleen met een dunne mouw niet warm genoeg zou zijn maar m'n zoontje slaapt er heerlijk in!

vorig jaar

Mijn kinderen dragen vanaf 5 maanden de Puckababy 4 seizoenen met dubbelgeslagen mouwen. Heb je het al geprobeerd? Zonde om extra te kopen als het niet nodig is.

vorig jaar

Unaduna wolfleece! Heerlijk warm en heel ruim

vorig jaar

Reactie op ROSAXX

Mijn kinderen dragen vanaf 5 maanden de Puckababy 4 seizoenen met dubbelges ...
Hier ook, past prima. En hij heeft nu ongeveer maat 68

vorig jaar

Ik heb slaapzakken van c&a. Waarbij de mauwen vrij breed zijn en je kunt omslaan. Vanaf maat 68 passen ze in 90 cm https://www.c-and-a.com/nl/nl/shop/bambi-babyslaapzak-6-18-maanden-geribd-2226673/1

vorig jaar

En als t niet lukt, mouwen er af ritsen en een lekker dik vestje aantrekken over de pyjama!

vorig jaar

Ik rek de mouwen hier uit. Ook een stevig ventje maar met al mn kracht maak ik ze breder 🤣

vorig jaar

Hier de Lodger 4 seizoenen hopper slaapzak. Maat 68-98, de mouwen zitten lekker ruim bij mijn zoontje, moet ze ook omslaan omdat ze zo lang zijn☺️

vorig jaar

Ik als de mouwtjes van de puck a baby vier seizoenen gewoon om, misschien ook een idee?

vorig jaar

Wat fijn alle reacties, ik ben weer een hoop leuke merkjes rijker. Wollen slaapzakjes van reiff en unaduna zien er wel mooi uit maar lijken beide elastieken bandjes te hebben bij de polsen, ben er nog niet van overtuigd dat dat gaat werken bij mijn “friemelaar”. Het liefst heb ik dichte mouwen zodat ze niet haar hele bed loopt rond te friemelen 😆. Maar het zijn wel echt mooie slaapzakken dus houd deze op m’n reserve lijstje! Ik ga binnenkort de puckababy 4 seizoenen eens proberen met omgeslagen mouwtjes, dat heb ik nog niet gedaan. Ze heeft wel dikke armpjes, dus ben benieuwd of ik de mouw niet te smal maak als ik hem om sla. Goede tip sowieso! De C&A slaapzak ga ik bestellen, die mouwen lijken inderdaad breed online en voor dat geld zeker het proberen waard! Heeel veel dank!

vorig jaar

Ik gebruik voor mijn zoontje (maat 62-68) de 4 seizoenen slaapzak van Puckababy. Als je die aan de onderkant dubbel doet, kan je het vastklikken. Dan is het nog steeds groot, maar dmv die buikband die je eromheen doet, blijft het goed zitten. Het ziet er wel uit, alsof hij erin verzuipt, maar bij de nek zit het mooi aangesloten. De armpjes zijn nog te lang, dus die rol ik een stukje om en dan nog is het effect er van de krabwantjes, afhankelijk van hoe ver je ze oprolt natuurlijk.