9 Reacties
één maand geleden
Ja herkenbaar.. baby en man liggen dan lekker te slapen en ik lig wakker. Moe, maar niet kunnen slapen. Ik ga vroeg slapen en dan slaap ik makkelijk in maar als ik de baby dan gevoed heb tussen 3-5u lukt het me zo moeilijk en soms niet meer om in slaap te komen. Heel vervelend inderdaad.. heb nu nog verlof dus kan ik wat uitslapen of overdag uurtje pakken maar als ik weer moet werken over paar weken zal het wel pittiger worden. Doe er eigenlijk niet zoveel mee... Hopen dat het snel beter word ;)
één maand geleden
Dat is frustrerend he. Ik heb ook een tijd gehad dat als ik 's nachts wakker werd, ik niet meer kon slapen. Ik heb het idee dat het bij mij ermee te maken had dat ik teveel binnen zat en te weinig lichaamsbeweging had. Sinds ik meer buiten kom en meer beweeg slaap ik een stuk lekkerder.
één maand geleden
Ik heb dat gehad in t begin, doordat ik op mn telefoon zat en daardoor helemaal wakker werd. Sinds ik dat niet meer doe gaat het een stuk beter!
één maand geleden
Wat je zou kunnen proberen is inderdaad de tips opvolgen van eerder. Vitamine D nemen, zodat dat omgezet kan worden in melatonine s avonds. En een trucje: sluit je ogen, laat je in het matras zakken tot je helemaal ontspannen ligt en beweeg dan je ogen (terwijl je ze gesloten houdt) van links naar rechts. En herhaal dat tot je slaapt. Laat maar weten of het werkt. Liefs
één maand geleden
Reactie op CarolineF1986
Wat je zou kunnen proberen is inderdaad de tips opvolgen van eerder. Vitami ...
S ochtends zoveel mogelijk daglicht pakken
één maand geleden
Hier ook, werkt bij mij om overdag niet te slapen, niet te vroeg op bed te gaan en er vroeg uit. Anders ben ik gewoon te veel uitgerust na het 1e blokje van onze dochter en val ik dus niet meer in slaap.