8 Reacties

2 maanden geleden

Is ze daarbij ook veel aan het huilen? Want zo niet, dan zou ik niet meer teveel proberen…misschien weer een sprong?

2 maanden geleden

Mijn dochter van toen 5 weken had het ook. Vanaf 10 uur wakker tot de avond. Bij mij hielp toen ook niks. Pas bij de avondfles van 23.00+- viel ze in slaap. Bij mij duurde het maar 1 dag gelukkig! Hopelijk is dat ook bij jou! Ik weet zo niet wat je nog meer kan doen..

2 maanden geleden

Hier ook, maar dan niet altijd vanaf de ochtend. Vandaag heeft ze het bijv sinds de middag. Dan denk je dat ze “slaapt” en binnen 2 min is ze weer klaarwakker. Mn man en ik keken net ook film en ze wilde continu bij mij of hem hangen (vooral bij mij) wegleggen gaat ze huilen, maar als ze dan in onze armen ligt valt ze nog niet in slaap… 😩 echt vermoeiend ons meisje is bijna 7 weken

2 maanden geleden

Kun je haar misschien gewoon bij je laten slapen? Naast je in bed, tegen je aan of dichtbij je, misschien dat ze dan de rust vindt om in slaap te vallen. Niet ideaal, maar als het lukt zou ik op deze manier het slapen nu even op deze manier verkiezen. Sterkte, hopelijk is het van korte duur 💛

2 maanden geleden

Vandaag ook bij onze dochter, om 19:00h in bad gedaan en nu slaapt ze dus al 3 uur heerlijk.

2 maanden geleden

Herkenbaar! Wij hebben dit echt een tijdje gehad. Totdat we hem in zijn eigen kamer legde overdag in het donker. In een inbakerdoek. En white noise. Nu geeft hij ook wat meer signalen af zoals gapen, ogen wrijven. Na elke fles is hij nog een half uur wakker en dan leggen we hem boven in bed. Wie weet werkt dit voor jullie ook, succes! Heel sneu als ze zo oververmoeid zijn.

2 maanden geleden

Heeft ze dit sinds pas? Denk dat ze in haar 1e sprong zit.

2 maanden geleden

Sprong 2 is bij 2 maanden