11 Reacties
3 maanden geleden
Ik heb dit niet gehad.... en ik kon na een weekje wel op m'n zij liggen. De move naar m'n zij gaan was niet fijn maar als ik eenmaal zo lag ging dat.
Je bent nu 19 dagen verder begrijp ik? Ik zou toch wel aan de bel trekken hoor. Het klinkt echt vreselijk, heb het met je te doen! ❤️
3 maanden geleden
Mijn wond stond na 3,5 week nog open met wat vocht en smet plekken. Ik kreeg advies om een oud katoenen laken kapot te knippen in stroken zo lang als nodig en minimaal 10xm breed. Dit bij de keizersnede en tussen je ondergoed te doen. Na 3 dagen wond dicht ect. En geen last van wondvocht daardoor en ook geen last van smet plekken meer.
3 maanden geleden
Reactie op Kells1986
Ik heb dit niet gehad.... en ik kon na een weekje wel op m'n zij liggen. De ...
Ik kreeg 10 dagen na m’n bevalling last van wondvocht. Nu dus 9 dagen in totaal. Heb aan de bel getrokken, gister naar het ziekenhuis geweest. M’n wond is een beetje opengesprongen en ik heb gewoon heel veel wondvocht zeiden ze. Ze hebben het van binnen gespoeld (auw!!!!) en vrijdag weer.. Kan niet wachten tot dit allemaal over is 😭
3 maanden geleden
Reactie op Lisanne1104
Mijn wond stond na 3,5 week nog open met wat vocht en smet plekken. Ik kree ...
Dat katoenen laken knippen zal ik ook maar moeten doen dan.. Had jij veel wondvocht voordat je de laken tussen je onderbroek plaatste of viel dat mee? En hoe open was jouw wond? De mijne is namelijk ook open :(
3 maanden geleden
Aa wat vervelend. Ik heb een hydrofiel doek over de rand van mijn ondergoed om zo eventueel wondvocht op te vangen en zodat het niet te vochtig wordt gedurende de dag. Misschien helpt jou dat ook.
Mijn keizersnede staat ook nog een beetje open, maar in de nacht slaap ik niet op mijn rug of met ventilator. Het lijkt elke dag wel een beetje beter te gaan ondanks dat ik dit niet doe.
Wel pittig dat je nog zoveel pijn hebt. Sterkte!
3 maanden geleden
Bij mij nu 17 dagen geleden en hij is gelukkig ook al wel dicht.
Wat de andere dames zeggen, ik zou ook even contact opnemen met je verloskundige of met de gynaecoloog.
Zou in ieder geval even laten checken ook dat het niet ergens een beginnende ontsteking of iets is.
Hoewel het bij mij dicht is lig ik ook alleen nog op m’n rug. Ik kan nog niet op m’n zij liggen helaas.
3 maanden geleden
Reactie op Popje1607
Ik zou echt contact opnemen hoor. Volgens mij is het niet normaal dat je er ...
Yes ik ben eergisteren nog naar het ziekenhuis geweest en zij hebben de wond van binnen gespoeld. Vandaag moet ik terug komen om het weer te spoelen. Geen tekenen van infecties of iets geks zeggen ze, gewoon veel wondvocht
3 maanden geleden
Reactie op kayeli
Dat katoenen laken knippen zal ik ook maar moeten doen dan.. Had jij veel w ...
De mijne was op 2 plekken open, daarbij vocht dat het echt nat was zeg maar. Sinds die laken zeg maar was het binnen paar dagen dicht. En de smet plekken waren ook zo goed als weg. Gebruik het nu nog steeds ivm de warme dagen die er nu zijn / eraan komen.