5 Reacties
3 maanden geleden
Herkenbaar dat je niet terug durft te leggen. Of het gaat goed of ze wordt wakker en het begint weer opnieuw. Ik heb geen oplossing, maar had wel 3 slecht slapende kinderen als baby. Vanaf enkele maanden ging het gewoon prima in bed. Dus vooral de opmerking dat het echt goed komt!
3 maanden geleden
Het komt goed! Je baby is nog jong, savonds zijn ze vaak overprikkelt van de dag.
Vanaf een week of 8 kun je gaan werken aan slapen.
Ik heb bij mijn twee andere kinderen het boek 'baby in droomritme' gebruikt en dat ga ik bij deze baby weer doen.
Er zijn veel methoden om een baby te leren slapen, er is er vast 1 die bij jullie past. Misschien helpt dat in je angst over het doorslapen, hoe meer je weet over slaap bij baby's hoe meer grip je er op krijgt.
3 maanden geleden
herkenbaar! wat mij helpt met terug in bed leggen is om eigenlijk mijn handen nog om haar heen te leggen zodra ik haar heb neergelegd.. dan voelt ze dat ik er nog ben en zodra ik merk dat ze ontspannen is laat ik los, dan weet ik dat ze slaapt.. als ik neerleg en ik doe me handen gelijk van der af dan schrikt ze vaak of word ze direct wakker.. misschien helpt dat?