8 Reacties
één maand geleden
De mijne ligt ook nog in de co-sleeper en overdag slaapt ze meestal in de wagen of de wipstoel. Bedje doen we later wel.
één maand geleden
Iedereen? Nee joh, vast niet. Hier in ieder geval niet haha alleen snachts in zn co sleeper, overdag op mij, in de box, in de draagzak of babynestje. Krijg dat overdag niet voor elkaar in de co sleeper dus zou het lekker zo houden hoor wees er blij mee haha ;). Is ook een eigen bedje toch?
één maand geleden
Hier in de nacht in zijn wiegje op onze slaapkamer en overdag nog lekker beneden bij mij, in de box of kinderwagen. 1x samen boven gaan liggen, deel van z'n dut in z'n wiegje (ik uitrusten op bed) daarna nog even in het grote bed
één maand geleden
Reactie op katieperrie
Iedereen? Nee joh, vast niet. Hier in ieder geval niet haha alleen snachts ...
Hier precies hetzelfde. Co sleeper, bovenop mij, draagdoek of in de wagen tijdens wandeling. Naar zijn eigen kamer komt later wel
één maand geleden
Dat je hem zowel snachts als overdag in de cosleeper kan leggen is al heel wat hoor voor zo’n kleintje van tien weken. Dat iedereen de baby al in z’n eigen bedje zou kunnen leggen dat lees ik zelf niet terug op het forum eerlijk gezegd. Er zijn juist veel baby’s die zelfs niet eens in de co-sleeper willen maar alleen op papa en mama/in de draagzak. Dus prijs je gelukkig dat je hem überhaupt kan wegleggen zou ik zeggen!☺️