5 Reacties
één maand geleden
Herkenbaar. Ik besluit mijn jongen wel wakker te maken om de drie uur voor voeding, tot hij zn nacht-slaap begint. Ik klets overdag ook expres veel tegen hem en na 21:00 niet echt meer. Zo hoop ik een beetje invloed te hebben op zn biologisch ritme
één maand geleden
Hier was dat ook (ook borstvoeding op verzoek) maar zijn toch gestart met wakker maken tussen 10 en 11 voor een voeding, daarbij kijken we wel naar het moment van wakker maken waarin hij zelf al beetje ligt te woelen en dus niet in diepe slaap zit. Sindsdien slaapt hij daarna door tot ongeveer 4 uur en dan tot ongeveer 7.
Wij hebben gewoon keer geprobeerd, wat heb je te verliezen?
één maand geleden
Maak je hem na 16:45 uur dan helemaal niet meer wakker voor een voeding?
Ik zou overdag altijd minimaal 2 uur en maximaal 4 uur tussen een voeding doen en dan rond 22:00 / 23:00 uur laatste voeding en dan de nacht in en zelf laten komen.
één maand geleden
Maak je hem dan na 16:45 niet meer wakker voor een fles? Want dan kan het goed zijn dat dit zijn " nacht " is. Hierdoor komt hij dus voor jullie nacht om de 3 uur 🙈
Ik zou inderdaad ook overdag max 4 uur aanhouden en dan rond 22/23 uur zijn laatste voeding. Hopelijk slaapt hij dan een paar uurtjes door 😊