4 Reacties

één maand geleden

Slaapt ze echt alleen op/bij je? Hier ligt hij namelijk voor z'n dutjes ook nooit in bed 😅 nu ligt hij ook lekker op de bank Nachten wel gewoon in z'n bed en ook al aan het doorslapen gelukkig 🥰

één maand geleden

Nee ze slaapt echt alleen op ons of de draagzak. ‘s nachts slaapt ze tussen ons in

één maand geleden

Ik heb hier een thuis een klein prinsje, die erg graag op mama slaapt.. Sinds een paar weken verwarm ik z'n bedje weer met een kruik voordat hij naar bed gaat. Dat werkt echt super goed. Soms ligt hij nog max 10 minuten wakker in bed maar hij kan dan echt zo 2 uur achter elkaar slapen 👌🏻 Was een tip vanuit het ziekenhuis, waar we 3 weken terug voor een paar dagen waren (ander verhaal 😅) En wat voor hem ook werkt in inbakeren. Soms moeten kindjes er even aan wennen en sommige vinden het niks. Mijn oudste vond het verschrikkelijk 🤣

één maand geleden

Reactie op DemiJJ

Slaapt ze echt alleen op/bij je? Hier ligt hij namelijk voor z'n dutjes ook ...
Hahahaha zo herkenbaar. Die van mij chillt ook het liefst op de bank. Leg ik hem in nestje in de box wordt ie vaak wakker. Leg ik hem in nestje op de bank slaapt ie uren. Overigens had ik hem laatst op een kussen op de bank maar toen ging mijn vriend bijna op hem zitten dus toch maar met nestje blijven doen 😂😂