13 Reacties

3 maanden geleden

Slaapzak inderdaad. Van de Hema. Tog waarde zie ik niet zo snel

3 maanden geleden

Ik had hem vannacht voor het eerst in dit slaapzakje van de Hema (maat 50-62), vond het ideaal! Ook geen gedoe meer met opnieuw instoppen etc.

3 maanden geleden

Hier hetzelfde probleem met onze dochter van net twee weken oud. Ik heb een slaapzak besteld bij de prenatal met een TOG van 1, waar ook de mouwen vanaf kunnen. Maar lees graag even mee met wat tips!

3 maanden geleden

Wij hebben een lakentje van fedde en kees! Deze kan je dicht ritsen. Er zit een elastieken band en de rest is gewoon een katoenen lakentje.

3 maanden geleden

Ik vind slaapzakjes van lodger helemaal geweldig, lekker zacht en luchtig

3 maanden geleden

Reactie op Naomii

Wij hebben een lakentje van fedde en kees! Deze kan je dicht ritsen. Er zit ...
Dit ding is fantastisch! Ook voor meer rust in bed

3 maanden geleden

Mijn dochtertje had er ook een handje van om zich los te woelen van de dekens. Ze heeft nu een hydrofiele slaapzak van de hema aan

3 maanden geleden

Over op een slaapzak. Voor de eerste periode een goedkopere van de HEMA. Daarna over op Puckababy 4 seizoenen.

3 maanden geleden

Reactie op Naomii

Wij hebben een lakentje van fedde en kees! Deze kan je dicht ritsen. Er zit ...
Deze inderdaad, geeft ook een fijne druk op je baby waardoor ze vaak beter en rustiger slapen. Is het Nunki lakentje, wordt ook veel aangeboden op Vinted.

3 maanden geleden

Bij mijn oudste durfde ik het nog niet toen ze zo klein was, maar onze kleine man die morgen ook 4 weken is slaapt al zeker 2 weken in een slaapzak 👍🏻 Ik heb er 1 van little dutch en van Puckababy. Voor hem werkt het echt super goed. Eerst deed ik het alleen in de avond/nacht maar nu ook in de middag als ik zelf wil slapen, nou gegarandeerd dat hij ook gaat slapen. Ideaal!

3 maanden geleden

Onze kleine meid slaapt sinds ze 2 weken oud is in een puckababy slaapzakje. Ideaal

3 maanden geleden

Reactie op Nanna90

Onze kleine meid slaapt sinds ze 2 weken oud is in een puckababy slaapzakje ...
Welke heb jij?😊 en klopt het dat ze zo duur zijn die normale slaapzakjes? Ik schrok er van!

3 maanden geleden

Hier hetzelfde met onze zoon. Begon hij al mee met 3 dagen oud en rolde zichzelf ook al op zijn zij. Inmiddels slaapt hij ook in een slaapzakje. De newborn van puckababy. Ik moet wel zeggen dat ik deze nog vrij groot vind maar er zit een buikband in dus kan ze wel veilig gebruiken.