15 Reacties
2 maanden geleden
Wij hebben dat ook! Onze zoon van 6 weken wil ook echt alleen maar slapen in de draagdoek als we buiten lopen. Verder al veel geprobeerd en we blijven proberen, maar toch vindt hij dat het fijnste.
Nu langzaamaan met een ritme starten en dat proberen…
Maar hier krijgen we ook weinig gedaan ;) Hopelijk komt er snel wat ritme in
2 maanden geleden
Hier ook, nu haar net voor het eerst weggelegd in de puckababy piep. In slaap gewiegd in mn armen en toen in de box gelegd, ze ligt nu al een half uur te slapen, wat echt een record is op een plek anders dan de co sleeper of mijn armen 😅 Benieuwd hoe lang ze doorslaapt maar lijkt nu al een succes 😄 Heb in alle rust een ontbijtje kunnen maken en deze kunnen opeten, waar een mens blij van kan worden 🤣
2 maanden geleden
Hier slaapt hij overdag ook het beste in onze armen. In de nacht ligt ie in het nestje tussen ons in. Nee krijg niks gedaan in het huishouden, dat komt wel weer zodra hij in de draagzak past en ik sterk genoeg ben. Voor nu geniet ik hier enorm van. Deze tijd is zo voorbij en dit is onze laatste baby. Dus wij plakken nog even heerlijk verder 😻
2 maanden geleden
Mijn kleine van 6 weken wilt op dit moment ook niet makkelijk overdag slapen in het bedje. Het is sowieso al een enorme uitdaging om hem overdag (buiten de draagdoek of draagzak) in slaap te krijgen. ‘s nachts kunnen we hem gewoon prima in de co sleeper leggen (tot de darmkrampjes opspelen en hij getroost wilt worden). Ik hoop ook dat over een tijdje dat zijn melatonine productie op gang komt want hij vecht op dit moment tegen zijn slaap, en raakt vervolgens oververmoeid en onrustig. We proberen nu dus een middag slaapje in bed, als het niet lukt na 45 min, pakken we de draagdoek om toch te zorgen dat hij niet gaat huilen van oververmoeidheid. Heel herkenbaar verhaal dus.
2 maanden geleden
Sommige dagen echt een vreselijke slaper overdag, enkel op schoot. Maar andere dagen zoals vandaag slaapt ze al van voeding tot voeding in de box. Ze is 6 weken. Geen idee wrm dat zoveel verschilt per dag 🤷🏻♀️
2 maanden geleden
Reactie op Boomklevertje
Hier ook, nu haar net voor het eerst weggelegd in de puckababy piep. In sla ...
Vandaag weer de puckababy gebruikt, vanochtend heeft ze dik 2.5 uur geslapen 😁 Net weer weggelegd, beetje schommelen met de wagen en weer was ze zo weg. Wist gewoon even niet wat ik met m'n tijd aan moest, dus ben op de bank geploft met een bak ijs 😇
2 maanden geleden
Zelfde hier met baby van 3+3 sinds het zo warm werd. Gelukkig is mijn vriend nog thuis, dus we wisselen af op wie ze overdag ligt om te slapen. En verder komt mijn schoonmoeder (gepensioneerd en woont in de buurt) om de paar dagen even langs voor wat extra huishouden en soms een boodschapje. Mijn vriend doet veel, en zij dan ff de wcs en een wasje vouwen ofzo. Zo houden we alles op de rit nu.