18 Reacties

één maand geleden

Volg! Hier exact hetzelfde. Ineens komt ze elke nacht weer rond 03:30-04:00 (ipv om 06:00-06:30)

één maand geleden

Reactie op viechristi

Volg! Hier exact hetzelfde. Ineens komt ze elke nacht weer rond 03:30-04:00 ...
Ah rot is dat hè. Maar ze komt niet eerder dan 03.30?

één maand geleden

Voed je haar in de nacht (elke keer als ze wakker is, of eenmaal?)? Dat haal ik niet uit je verhaal.... Verder....baby's hebben nou eenmaal veel fases. Pittig, maar doorslapen geeft geen garantie dat dat zo blijft. Dan zitten ze weer in een ontwikkelingssprong bijv en daardoor willen ze soms meer drinken, zijn meer wakker, hebben je meer nodig.... Mijn dochtertje slaapt ook heel goed en nooit gedoe, maar hou er wel rekening mee dat dit zomaar kan veranderen.

één maand geleden

Reactie op Beanie85

Voed je haar in de nacht (elke keer als ze wakker is, of eenmaal?)? Dat haa ...
Thanks voor je reactie! Ik voed haar als andere dingen zoals alleen troosten en speentje niet helpen. Dat was vannacht om 4.00 uur toen wel gevoed. Om 01.00 en 03.00 alleen getroost en speentje gegeven en toen sliep ze zo weer.

één maand geleden

Reactie op Beanie85

Voed je haar in de nacht (elke keer als ze wakker is, of eenmaal?)? Dat haa ...
Mijn vriend heeft eerdere nachten als ze wakker was als hij een dienst had haar niet gevoed voor 6 uur ‘s ochtends omdat hij zoiets had van ja ze kan doorslapen tot 6 dus ze heeft geen voeding nodig. Ik ben het hier niet helemaal mee eens maar hij is super stellig. Kan dit dan de onrust juist veroorzaakt hebben?

één maand geleden

Reactie op Anne692

Mijn vriend heeft eerdere nachten als ze wakker was als hij een dienst had ...
Zo werkt het "helaas" niet bij baby's. Nachtvoedingen zijn eigenlijk heel belangrijk. Als ze uit zichzelf doorslapen prima, maar als ze wakker zijn zou ik zeker minimaal 1 keer voeden. In jouw geval had ik de 2e keer gevoed (of wellicht al de 1e keer, maar iig de 2e) en had je ook kans gehad dat ze dan geen derde keer was wakker geworden.... Baby's gaan echt door zoveel fases en sprongen heen, en dan hebben ze echt voeding en nabijheid nodig. De nachtvoeding draagt trouwens heel erg bij bij de ontwikkeling van de hersenen! Wat je vriend dus deed vind ik wel echt sneu, ws niet verkeerd bedoeld maar misschien slim om eens goed te laten inlezen hoe het werkt bij baby's.

één maand geleden

Wij hebben dit ook gehad rond de 10-11 weken.. onze kleine zat denken we in sprong 2, was heel merkbaar. Heel vervelend en herken het 'uitgeputte' gevoel, maar geloof me.. het gaat over.. Wij zijn gewoon meegegaan in zijn behoeftes en toch weer gaan voeden 's nachts als hij wakker werd, opeens was het 'over' en sliep hij weer lekker.

één maand geleden

Reactie op Beanie85

Zo werkt het "helaas" niet bij baby's. Nachtvoedingen zijn eigenlijk heel b ...
Nee dat gevoel had ik al en ook al zoiets gehoord op een podcast. Daarom ben ik haar wel eerder gaan voeden ook al is hij het er absoluut niet mee eens. Ik ga me er verder in verdiepen. Dank voor je advies

één maand geleden

Reactie op LisanneHazelzet

Wij hebben dit ook gehad rond de 10-11 weken.. onze kleine zat denken we in ...
Dank voor het delen van de herkenning! Dat hebben jullie goed gedaan. Hoe lang heeft het bij jullie geduurd?

één maand geleden

Reactie op Anne692

Nee dat gevoel had ik al en ook al zoiets gehoord op een podcast. Daarom be ...
Ja zeker doen! En weet ook dat een baby niet went op deze leeftijd aan nachtvoedingen, dus weet daar niet bang voor (dat ze wakker wordt omdat ze gewend is aan een fles). Dit is pas op veel oudere leeftijd, maar een baby'tje van 3 maanden oud zeker niet! Maar verdiep je idd en laat je vriend dit ook lezen. Succes!

één maand geleden

De slaapcoach zegt slapen doet slapen. Dus hoe meer ze overdag slapen hoe beter ze ‘s nachts ook slapen! Dus daar heeft het gelukkig niks mee te maken..

één maand geleden

Reactie op Beanie85

Ja zeker doen! En weet ook dat een baby niet went op deze leeftijd aan nac ...
Thanks meid. Heb jij nog goede tips voor artikelen / boeken / podcast. Dan ga ik mijn vriend dit ook laten lezen. Ik ben al overtuigd. Het knaagde enorm aan me.

één maand geleden

Reactie op Anne692

Thanks meid. Heb jij nog goede tips voor artikelen / boeken / podcast. Dan ...
Nee geen tips. Ik lees eigenlijk vooral op internet. Bij deze app kan je ook heel veel info vinden! En verder Google ik meestal dingen en zoek ik betrouwbare/bekende sites uit om info in te winnen! Zodat je wel de juiste info leest en niet de verkeerde want ook dat gaat natuurlijk rond op internet.

één maand geleden

Reactie op Beanie85

Nee geen tips. Ik lees eigenlijk vooral op internet. Bij deze app kan je oo ...
Ja weetje er is zoveel verschillende info die zich tegenspreekt dat je jezelf daarmee helemaal gek kan maken. Dus dat vind ik lastig.

één maand geleden

Sprong 2? Haha hier ook opeens weer “drama” ..

één maand geleden

Reactie op Wendyyyyyy

Sprong 2? Haha hier ook opeens weer “drama” ..
Jaa denk ook zeker dat dit ene van de redenen is.

één maand geleden

Reactie op Anne692

Ja weetje er is zoveel verschillende info die zich tegenspreekt dat je jeze ...
Snap ik! Maar in principe over nachtvoedingen vind je al snel hetzelfde, namelijk; heel normaal en goed voor baby's!
Balen! Bij ons ook overdag… voorheen vaak 1,5 uur of langer slapen. Nu nog maar 45 minuten en dan echt wakker zijn. Zou dat te maken hebben met een sprongetje?