Tot 10 weken heeft onze dochter altijd goed geslapen ‘s nachts. Heel makkelijk weg te leggen en kwam meestal maar 1 x ‘s nachts. Zelfs meerdere nachten achter elkaar van 22.30 tot 06.00 doorgeslapen. Dus dat was top. We dachten yes we zijn er.
Toen in 11 op vakantie gegaan en daar kwam ze ineens veeel vaker. Maar nu zijn we al 5 dagen terug van vakantie en nog steeds komt ze heel vaak. Vannacht om 22 uur op bed gelegd en dan komt ze om 01.00 uur alweer. Toen heb ik haar gewiegd en speentje gegeven en slaapt ze zo weer. Toen om 03.00 hetzelfde en toen was ze om 04.00 weer wakker en toen was ze echt helemaal aan. Aan het lachen en haar beentjes heel hard bewegen alsof ze helemaal klaar was voor de dag. Toen bij mij in bed gelegd en daar werd ze rustig en vielen haar oogjes dicht maar ik kan niet slapen met haar in bed. Dus paar keer terug proberen te leggen maar ze was meteen klaarwakker als ik haar in bedje legde. Vervolgens maar bij me gehouden tot 6 en zelf geen oog dicht gedaan (mijn dochter wel gelukkig) en toen weer teruggelegd om 6 en toen kwam ze om 07.00 weer. Toen maar de dag gestart.
Maar dit is nu al nachten achter elkaar en ik hou dit niet vol. Zeker omdat ze nu 12 weken is en ik bijna moet gaan werken.
Ik snap echt niet hoe dit kan ineens zo en waar dit aan ligt.
Gisteren heeft ze overdag wel veel geslapen voor haar doen dus misschien was ze gewoon niet meer moe.
Maar eerdere nachten had ze overdag niet perse veel geslapen en sliep ze ook slecht.
Heeft iemand tips / ideeen?