14 Reacties

16 dagen geleden

Temp net gemeten was 36,6 normaal heeft ze 37,2 wellicht dat ze het toch te koud had. Had een korte mouwen romper onder een winterslaapzak met lange mouwen gedaan tog 2,5

16 dagen geleden

Reactie op NMGMS

Temp net gemeten was 36,6 normaal heeft ze 37,2 wellicht dat ze het toch te ...
Ohja dat klinkt wel koud. Hier heb ik lange mouwen romper, pyjama en teddy slaapzak tog 2.

16 dagen geleden

Reactie op saartje2024

Ohja dat klinkt wel koud. Hier heb ik lange mouwen romper, pyjama en teddy ...
Ooh nu voel ik me helemaal schuldig 馃檲馃檲 de slaapkamer is wel 22 graden en online zag ik overal dat ze dan juist in een dunnere slaapzak of slaapzak zonder mouwen moesten. Dat vond ik al koud klinken dus dacht dan doe ik dit zo.. maar kennelijk is dat dus toch nog te koud dan kloppen die kleding adviezen ook niet echt denk ik online

16 dagen geleden

Heb je haar los liggen of alsnog onder een laken. Wij hebben hier onze zoon nog ingestopt onder een laken en deken. Heeft toch nog graag wat geborgenheid.

16 dagen geleden

Reactie op NMGMS

Ooh nu voel ik me helemaal schuldig 馃檲馃檲 de slaapkamer is wel 22 graden en ...
22 graden is inderdaad wel warm om lange mouwen pyama aan te trekken hoor. Dus voel je niet schuldig 馃槝 Het is gewoon even zoeken 馃檲 Ik heb mijn zoontje ook nog in een slaapzak liggen + dekentje eroverheen. Zodra hij echt gaat omrollen haal ik het dekentje weg. Dus als dat helpt zou ik dat lekker nog doenm

16 dagen geleden

Ik heb hier het Nunki lakentje over de slaapzak heen. Dan ligt ze wel lekker strak en geborgen. 馃槉

16 dagen geleden

Reactie op NMGMS

Nee joh niet schuldig voelen. Kindje gaat niet dood een een nachtje slechter slapen. Op internet staan richtlijnen maar is ook gewoon even zoeken. Ene kindje heeft het sneller warm of koud dan ander kindje. Over de temperatuur, vaak klopt de temp op een babyfoon van geen kant dus mocht je daarop kijken zou ik me er niet te veel aan vasthouden.

16 dagen geleden

Zal niet aan de slaapzak liggen, maar misschien had ze het toch wat koud idd. Verder ligt mijn dochtertje in een slaapzak en onder haar dekentje, ze ligt heel stil dus dat kan nu nog prima qua veiligheid. Heb een romper, (deze dagen korte mouw, straks als het kouder wordt lange mouw) dunne katoenen onesie aan, slaapzakje zonder mouw. Mouwen gaan er aan als het echt kouder wordt, en heb dikkere pyjama's in huis.

15 dagen geleden

Reactie op NMGMS

Volg je kindje. Hier slapen ze alle drie het liefst erg warm, lees TOG heeeeel veel. Het is even puzzelen en proberen, maar je vindt straks vanzelf uit wat ze lekker vind. Succes!

15 dagen geleden

Mijn dochter heeft een half jaar onder een deken geslapen, zolang ze zich er niet onderuit duwt zou ik dat lekker blijven doen of idd een lakentje over de slaapzak dan kan je ze toch lekker instoppen

12 dagen geleden

Even tussendoor halen jullie de mouwtjes van de slaapzak eraf? Wanneer wel en wanneer niet?

12 dagen geleden

Reactie op Oummouss

Even tussendoor halen jullie de mouwtjes van de slaapzak eraf? Wanneer wel ...
Ik heb dat nog wel, gewoon op gevoel en een beetje logica in de zin van dat het nu gewoonweg nog niet echt koud is. Gaan de nachten naar (veel) minder dan 10 graden ofzo dan gaan ze eraan.

12 dagen geleden

Hier wel de mouwen er aan en dan overdag met romper er in, snachts met broekje erbij. Lekker warm. En overdag lakentje eventueel er strak over.

12 dagen geleden

Bij ons is het zo鈥檔 18 graden boven en hij heeft een 2,5 tog slaapzak met een romper + pyjama of hetgeen wat hij die dag aanhad eronder. We voelen regelmatig in z鈥檔 nek of de temperatuur ok茅 is. Blijft toch en onzeker puntje ofzo. Maar je hoeft je echt niet schuldig te voelen want zoals ik kan lezen heb je je ingelezen en je best gedaan het je kindje zo comfortabel mogelijk te maken. Je hebt het dus heel goed gedaan 馃挄.