4 Reacties

4 dagen geleden

Hier hetzelfde verhaal. Alleen als ik hem op de arm neem slaapt hij 9 van de 10 keer wat langer. Bij mijn eerste zoontje ook gehad en is pas na 14 maanden goed gekomen 🥲

4 dagen geleden

Hier precies het zelfde verhaal. Standaard dutjes van 30 min en huilend wakker worden door de vermoeidheid. Op mij slaapt hij wel rustig 2 uur.. ik moet zeggen dat ik er een beetje moe en onzeker van word.

4 dagen geleden

Onze kleine man doet overdag ook korte dutjes. Vannuit ervaring weet ik dat dit met de tijd goed kan komen ( dat ze dan dus wel langere dutjes doen). Met ‘s nachts wakker worden, is het zo dat jouw kleine niet goed zelfstandig in slaap kan vallen? Zo niet zou je daarmee kunnen oefenen zodat ze ‘s nachts ook zelfstandig in slaap kunnen vallen en minder vaak wakker word.

4 dagen geleden

Slaapt ze al een deel aan de borst voordat ze gaat slapen? Dan kun je proberen om haar te ontkoppelen als ze niet actief meer drinkt. Vervolgens haar verschonen en zo het zuigen loskoppelen van het slapen. Je kunt het dutje verlengen door haar op jou verder te laten slapen. Dan hoef je daarna de wakkertijd niet in te korten.