31 Reacties

3 maanden geleden

Ik ben dinsdag al mijn slijmprop verloren, al 2x gestript ondertussen maar baby wilt er nog niet uit haha denk dat het er echt mee te maken heeft of je baby er klaar voor is ofniet. Ik ben trouwens 40+4 zwanger vandaag 🤰

3 maanden geleden

Had gister ochtend hetzelfde, bruinverlies en veel slijm. Na een keer niks meer van gemerkt helaas. Kreeg toch een beetje hoop dat er dan iets gaande zou zijn haha

3 maanden geleden

Reactie op SilvanaBobMilouNoah

Ik ben dinsdag al mijn slijmprop verloren, al 2x gestript ondertussen maar ...
Voor jou wellicht niet maar ik vind dit zo fijn om te horen!🙈 ben zelf morgen jarig & wil heeeeel graag NIET bevallen op mijn verjaardag 😂

3 maanden geleden

Reactie op xbop

Voor jou wellicht niet maar ik vind dit zo fijn om te horen!🙈 ben zelf mor ...
Haha dat snap ik helemaal. Heb zelfs gelezen dat er vrouwen weken nog doorlopen zonder slijmprop. Hoever ben je? Hebben ze al gekeken of er wel ontsluiting zit al?

3 maanden geleden

Heb vorige week en vanmorgen m’n slijmprop verloren en er is nog niets gebeurt, mijn vk zei dat die terug kan “groeien”.

3 maanden geleden

Reactie op SilvanaBobMilouNoah

Haha dat snap ik helemaal. Heb zelfs gelezen dat er vrouwen weken nog doorl ...
39 weken precies vandaag! Nee hebben ze nog niet gekeken eigenlijk

3 maanden geleden

5 dagen later.. Was t bruinverlies of helder rood?

3 maanden geleden

Reactie op EssieLE

5 dagen later.. Was t bruinverlies of helder rood?
Donker rood / bruin! 😊

3 maanden geleden

Reactie op xbop

Donker rood / bruin! 😊
Dat wad bij mij 5 dagen voordat ik ben bevallen. Maar spannend.. bij iedereen is het weer anders..

3 maanden geleden

Dat begon bij mij met precies 40 weken. Met 40+5 ben ik bevallen. Ik had tot de bevalling elke dag wel wat slijm/bloedverlies.

3 maanden geleden

Bij mijn dochter de volgende dag bevallen. Bij mijn zoon paar uur later bevallen.

3 maanden geleden

Had dit ook met 39+1, nu 40+2 maar nog geen baby 🙈

3 maanden geleden

Hier ook sinds gister (39+5)…nu ook lichte zeurderige buikpijn, maar ben bang dat ik dat mezelf nu ook aanpraat 😂

3 maanden geleden

Ik kreeg dat bij mijn eerste kindje op de dag van de bevalling! 🤞

3 maanden geleden

Ik ben 2 dagen erna bevallen😊

3 maanden geleden

Ik verloor denk ik me slijmprop 3 dagen voor de bevalling in delen, wel zonder bloed.

3 maanden geleden

Heb sinds hij er sinds gisteren uit is steeds kramp en pijn. Kennen jullie dat ook? Hopelijk is m’n lichaam er snel klaar voor en komt ze ❤️

3 maanden geleden

Reactie op lou1998

Hier ook sinds gister (39+5)…nu ook lichte zeurderige buikpijn, maar ben ba ...
Ik lig nu te wachten op volledige ontsluiting, dus betekent toch wel iets ;)

3 maanden geleden

Ik heb dit al een week en nog niks hier 🥲 38+5 vandaag, 2e kind

3 maanden geleden

Reactie op lou1998

Ik lig nu te wachten op volledige ontsluiting, dus betekent toch wel iets ; ...
Ooooh dit is fijn!! Hoe verliep het in de tussentijd? Ineens echte weeen gekregen?