37 Reacties

4 maanden geleden

40+4 verloren, 40+5 start van de bevalling, 40+6 bevallen 😊

4 maanden geleden

Reactie op KleineFramboos

40+4 verloren, 40+5 start van de bevalling, 40+6 bevallen 😊
Dankje voor je reactie!

4 maanden geleden

Vanaf 39+3 over heel de dag kleine beetjes verloren, 39+5 bevallen

4 maanden geleden

Misschien een domme vraag maar hoe weet je of je je slijmprop verliest? (Wat een goor woord trouwens 🤣) ligt zoiets in de wc? Zit het aan je toiletpapier of in je ondergoed?

4 maanden geleden

Bij de eerste met 39 weken ergens rond de middag slijmprop verloren in 1x en savonds rond half 11 zijn de weeën begonnen. Deze zwangerschap, gister in delen de slijmprop verloren en nog geen baby. 😅 Hopelijk komt hij snel.

4 maanden geleden

Reactie op kinderwens1995

Misschien een domme vraag maar hoe weet je of je je slijmprop verliest? (Wa ...
De vorige keer viel de slijmprop er na het plassen uit. Ineens een mega klont (sorry klinkt vies) in mijn onderbroek. Nu had ik vooral met afvegen kleine klontjes en zag ze af en toe in de wc liggen na het plassen. (Blijft een vies verhaal dit) 😅

4 maanden geleden

Spannend ik lees mee. 39.3 en gister en vandsag verloren en heb nu steeds vaker pijnlijke harde buiken Kan niet wachten ons ventje te gaan ontmoeten 💙💙

4 maanden geleden

Reactie op Lovexsharon

De vorige keer viel de slijmprop er na het plassen uit. Ineens een mega klo ...
Hahaha ja kunnen het niet veel minder goor maken 🤣🤪. Dank voor de uitleg! Ik heb overigens veel verhalen gehoord van vrouwen die bevielen zonder ze (bewust) hun slijmprop verloren.

4 maanden geleden

Ik verlies sinds een week veeeeel slijm en liggen steeds stukken in de wc-pot. Sinds vanmiddag heb ik, na m’n voetreflexmassage, wel een wat rommelende buik maar verwacht er nog weinig van hoor! Ben 37+3, zou wel zeer welkom zijn overigens 😅

4 maanden geleden

Hahaha ja kunnen het niet veel minder goor maken 🤣🤪. Dank voor de uitleg! ...
Ik heb bij m'n eerste inderdaad nooit een slijmprop gezien!

4 maanden geleden

Ik ben pas mijn prop volledig verloren na dat mijn vliezen gebroken waren en ik al goeie ontsluitingsweeen had. Vanaf 37 weken ongeveer was ik al deeltjes aan t verliezen. Ben bevallen met 40+5

4 maanden geleden

Eerste: De zondagavond 21 uur verloren, nog geen 12 uur later, baby! Tweede: De woensdagavond verloren, zaterdagochtend 03 uur, baby! Derde: Afgelopen vrijdag verloren, still waiting…. Zegt niks dus. 😉

4 maanden geleden

Ik was me slijmprop op maandag verloren, dinsdagavond braken mijn vliezen. Paar uur later (de nacht van di op wo) begonnen mijn weeën. Woensdagavond geboren via spoedsectio.

4 maanden geleden

Ik verloor m’n slijmprop (was wel over de gehele dag, dus niet in 1x) en de bevalling begon dag later

4 maanden geleden

Smiddags verloren, savonds begonnen de weeën, volgende dag baby geboren. Vorige zwangerschap ben ik ingeleid en heb ik niets van een slijmprop gemerkt of gezien.

4 maanden geleden

Maandagochtend verloren en merk nog helemaal niks. Wrs losgekomen na de seks dag ervoor... Helaas wekt dus niks op 😂 nu 39+3.

4 maanden geleden

Misschien een domme vraag maar hoe weet je of je je slijmprop verliest? (Wa ...
Met afvegen tijdens het plassen had ik ineens een mega prop aan het papiertje zitten, wat 5x zoveel was als afscheiding. Sorry klinkt inderdaad vies maar kan het niet mooier maken 😅

4 maanden geleden

Reactie op beaug

Met afvegen tijdens het plassen had ik ineens een mega prop aan het papiert ...
Dankjewel voor je uitleg :)

4 maanden geleden

Hier de slijmprop zondagavond verloren, maar nog steeds niks... morgen 40 weken, dus het mag van mij wel beginnen 🙈

4 maanden geleden

Ik verlies hem ook in delen, sinds vorige week donderdag maar nog geen baby hoor