37 Reacties
4 maanden geleden
Misschien een domme vraag maar hoe weet je of je je slijmprop verliest? (Wat een goor woord trouwens 🤣) ligt zoiets in de wc? Zit het aan je toiletpapier of in je ondergoed?
4 maanden geleden
Bij de eerste met 39 weken ergens rond de middag slijmprop verloren in 1x en savonds rond half 11 zijn de weeën begonnen.
Deze zwangerschap, gister in delen de slijmprop verloren en nog geen baby. 😅 Hopelijk komt hij snel.
4 maanden geleden
Reactie op kinderwens1995
Misschien een domme vraag maar hoe weet je of je je slijmprop verliest? (Wa ...
De vorige keer viel de slijmprop er na het plassen uit. Ineens een mega klont (sorry klinkt vies) in mijn onderbroek.
Nu had ik vooral met afvegen kleine klontjes en zag ze af en toe in de wc liggen na het plassen. (Blijft een vies verhaal dit) 😅
4 maanden geleden
Reactie op Lovexsharon
De vorige keer viel de slijmprop er na het plassen uit. Ineens een mega klo ...
Hahaha ja kunnen het niet veel minder goor maken 🤣🤪. Dank voor de uitleg! Ik heb overigens veel verhalen gehoord van vrouwen die bevielen zonder ze (bewust) hun slijmprop verloren.
4 maanden geleden
Ik ben pas mijn prop volledig verloren na dat mijn vliezen gebroken waren en ik al goeie ontsluitingsweeen had.
Vanaf 37 weken ongeveer was ik al deeltjes aan t verliezen.
Ben bevallen met 40+5
4 maanden geleden
Eerste: De zondagavond 21 uur verloren, nog geen 12 uur later, baby!
Tweede: De woensdagavond verloren, zaterdagochtend 03 uur, baby!
Derde: Afgelopen vrijdag verloren, still waiting….
Zegt niks dus. 😉
4 maanden geleden
Maandagochtend verloren en merk nog helemaal niks. Wrs losgekomen na de seks dag ervoor... Helaas wekt dus niks op 😂 nu 39+3.
4 maanden geleden
Reactie op kinderwens1995
Misschien een domme vraag maar hoe weet je of je je slijmprop verliest? (Wa ...
Met afvegen tijdens het plassen had ik ineens een mega prop aan het papiertje zitten, wat 5x zoveel was als afscheiding. Sorry klinkt inderdaad vies maar kan het niet mooier maken 😅
4 maanden geleden
Reactie op beaug
Met afvegen tijdens het plassen had ik ineens een mega prop aan het papiert ...
Dankjewel voor je uitleg :)
4 maanden geleden
Hier de slijmprop zondagavond verloren, maar nog steeds niks... morgen 40 weken, dus het mag van mij wel beginnen 🙈