Hoi allemaal! Ik weet dat een slijmprop verliezen niets zegt, maar ik ben benieuwd naar jullie ervaringen.
Is de bevalling bij jullie snel gestart nadat je de slijmprop bent verloren, of zat er nog veel tijd tussen?
Hier 40+2 nu en vandaag verloren, geen andere voortekenen gehad.
Ik ben mijn slijmprop woensdag overdag verloren en donderdag ochtend zijn me vliezen gebroken. Bij mij was het dus wel een voorteken. Succes met de laatste loodjes!
Ik verloor hem zondag op maandagnacht (30-06/01-07) en voelde intuïtief meteen dat het de slijmprop was. Nog geen seconde later voelde ik de rugweeen, uiteindelijk is mijn zoontje om 13:56 geboren
Bij mij begonnen de weeën direct nadat ik mijn slijmprop verloor (bij 36+6 weken)! Ik wist meteen dat het de slijmprop was en een paar seconden later begonnen de rugweeën en begon ik ook vruchtwater te verliezen. Ik vond het verliezen van de slijmprop voelen alsof je ineens heel veel afscheiding verliest, haha. Ik weet dat het inderdaad niets hoeft te betekenen, ieder lijf en iedere bevalling is anders natuurlijk :)
Bij de eerste in de dagen ervoor (in 2 delen). Kleine werd 3,5 week te vroeg geboren. Het is meestal niet te missen dat het je slijmprop is :) andere consistentie (steviger) lengte, maar zal per persoon verschillen.