37 Reacties

4 maanden geleden

Reactie op kinderwens1995

Misschien een domme vraag maar hoe weet je of je je slijmprop verliest? (Wa ...
Bij mij lag er een ‘bal’ in mijn onderbroek. Er was geen twijfel over mogelijk wat het was 🤣

4 maanden geleden

Ik ben mijn slijmprop woensdag overdag verloren en donderdag ochtend zijn me vliezen gebroken. Bij mij was het dus wel een voorteken. Succes met de laatste loodjes!

4 maanden geleden

Oja ik ben hem wel in delen verloren. Bij mij was het erge draderige afscheiding. Weet niet hoe ik het anders moet omschrijven haha.

4 maanden geleden

Ik verloor hem zondag op maandagnacht (30-06/01-07) en voelde intuïtief meteen dat het de slijmprop was. Nog geen seconde later voelde ik de rugweeen, uiteindelijk is mijn zoontje om 13:56 geboren

4 maanden geleden

Hey hoe is het nu met je ?

4 maanden geleden

Ik ben nu 39+1 en bij mij is ie al foetsie, maar geen idee wanneer ik hem ben verloren. Of al een tijd terug en niet opgemerkt, of ook in delen.

4 maanden geleden

Reactie op Anoniemxx1997

Ik ben nu 39+1 en bij mij is ie al foetsie, maar geen idee wanneer ik hem b ...
Hey rara vraag maar hoe weet je dan dat die weg is

4 maanden geleden

Morgen 41 weken, gister een strippoging gehad maar alles zit nog helemaal dicht. Bij mij betekent het verliezen van de slijmprop dus niks helaas ☹️

4 maanden geleden

Bij mij begonnen de weeën direct nadat ik mijn slijmprop verloor (bij 36+6 weken)! Ik wist meteen dat het de slijmprop was en een paar seconden later begonnen de rugweeën en begon ik ook vruchtwater te verliezen. Ik vond het verliezen van de slijmprop voelen alsof je ineens heel veel afscheiding verliest, haha. Ik weet dat het inderdaad niets hoeft te betekenen, ieder lijf en iedere bevalling is anders natuurlijk :)

4 maanden geleden

Reactie op rs2024

Hey rara vraag maar hoe weet je dan dat die weg is
De gynaecoloog moest een inwendig onderzoek doen en toen vertelde ze dat haha

4 maanden geleden

Reactie op kinderwens1995

Misschien een domme vraag maar hoe weet je of je je slijmprop verliest? (Wa ...
Vanochtend bij het aantrekken van mijn onderbroek viel hij ineens op de grond. Kon niet missen. Echt een prop van slijm met oud bloed erdoor.

4 maanden geleden

Ik heb bij mijn eerste nooit een slijmprop gezien en nu ook niks..

4 maanden geleden

Jep, bij mij begon het meteen toen ik met 38 + 2 mijn slijmprop verloor

4 maanden geleden

Ik verloor hem gister om 16:00 ong en had rond de avond weeen vandaag 12:05 bevallen

4 maanden geleden

Zondag m’n slijmprop verloren. Sinds die tijd meerdere slijmproppen en nog geen weeën of start bevalling.. Inmiddels 40+3 weken zwanger.

4 maanden geleden

De mijne kwam pas bij 7 cm ontsluiting

3 maanden geleden

Bij de eerste in de dagen ervoor (in 2 delen). Kleine werd 3,5 week te vroeg geboren. Het is meestal niet te missen dat het je slijmprop is :) andere consistentie (steviger) lengte, maar zal per persoon verschillen.