19 Reacties
9 maanden geleden
Hier krijgt hij elke ochtend wat biologische yoghurt keer prak jk er een kiwi doorheen, andere keer banaan en pindakaas of blauwe bessen.
9 maanden geleden
Griekse yoghurt, geiten yoghurt zonder iets erin (nog). Boekweit/gierst vlokken voor (fruit) pap
9 maanden geleden
Hier volle kwark met vaak wat aardbeitjes/blauwe bessen doorheen geprakt
9 maanden geleden
Geven jullie dan volle, halfvolle of magere kwark/yoghurt? En van de Griekse ook de volle?
8 maanden geleden
Volle kwark, volle griekse yoghurt...hier gewoon wat we hebben.
Niet te moeilijk denken hoor, het maakt niet zoveel uit.
Als je kindje aan de "volle kant" is kan je eventueel halfvol pakken, maar ik vind juist de vetten wel goed en geef haar dat graag (ze beweegt zoveel dat ze echt een slanke baby begint te worden haha).
8 maanden geleden
Reactie op Bmwz
Onze kleine heeft koemelkallergie. Ik heb nu bij papjes gekocht maar kan ik ...
Geef je flesvoeding? Dan kan je dat gebruiken
Ik geef bv maar gebruikte de hypoallergeen kunstvoeding voor de papjes! Ze is er inmiddels overheen gegroeid 😊
Of alpro groeimelk?
8 maanden geleden
Reactie op Bmwz
Onze kleine heeft koemelkallergie. Ik heb nu bij papjes gekocht maar kan ik ...
Je mag ook sojamelk gebruiken voor pap
8 maanden geleden
Op welk moment van de dag geven jullie yoghurt / kwark? Ik zou het als ontbijtje aan willen bieden maar dan krijgt hij 210 fles om 7u-7:30 en zou hij om half 9 ontbijt krijgen en om half 10-10 weer fruit.. lijkt me wat veel 😂 maar merk wel dat hij meer eten lust
8 maanden geleden
Je kan yoghurt/kwark ook combineren met fruit, dan vult het gelijk een stuk meer en hoeven het geen twee aparte hapjes te zijn 😊
8 maanden geleden
Reactie op Mamajuli24’
Op welk moment van de dag geven jullie yoghurt / kwark? Ik zou het als ontb ...
Onderstaand bericht was als reactie op jouw bedoeld haha