8 Reacties
7 maanden geleden
Reactie op itisme01
Ik zou het zelf gewoon schoonmaken en ff goed schoonhouden gedurende de dag ...
Dat hij kruipt / tijgert is niet erg dus? Mag ik de wipes gebruiken van ze kontje voor ze vinger (gebruik pampers 99% water)
7 maanden geleden
Reactie op Erp
Ik zou geen pleister doen. Die kan ze eraf pulken en opeten.
Ik zou het wa ...
Ja heb het droog gemaakt, en nog met natte hydrofiele doekje schoongemaakt. Bloedt niet meer, is wel een goeie sneetje… zo stom…. Blijkbaar had hij ook een andere die al opgedroogd is (donker)… voel me zo stom..
7 maanden geleden
Dat hij kruipt / tijgert is niet erg dus? Mag ik de wipes gebruiken van ze ...
Dat ga je niet kunnen tegenhouden!☺️ gewoon af en toe wat schoonmaken, meer ga je niet kunnen doen. T hoort er allemaal bij 🥲
Dat is perfect! Beste idd van die water doekjes. Iets met lotion zou nog wel kunnen prikken, en zit weer meer in en je wil zo min mogelijk in een wondje doen
En even afspoelen onder de kraan kan ook altijd:)
7 maanden geleden
Reactie op Ebony1310
Schoonmaken en beetje sudo crème op doen. Houd de wond dicht en schoon en a ...
Schoonmaken met water/doek of wipe? Ja vinger in momd valt tot op heden mee. Hij tijgert alleen overal en we gaan zaterdag op vakantie. Stress voor een of ander reden
7 maanden geleden
Schoonmaken met water/doek of wipe? Ja vinger in momd valt tot op heden mee ...
Zou even met water en schone doek doen. Wipe kan prima als je niets anders hebt. Het ziet er erg oppervlakkig uit, het lijkt daarom niet snel tot bloedvergiftiging of ontsteking te kunnen lijken. Baby's genezen snel, niet al te druk om maken. Je doet het goed!