2 Reacties

4 dagen geleden

Ik heb deze voor mijn kindjes gebruikt en erg tevreden over ! Bij mijn eerste was ik echt zo bang dat hij zou stikken als hij op zn buik gedraaid was en daarom de snoozzz aangeschaft . Ze kunnen dan nog wel wat draaien maar echt niet naar de zij. Waar je wel op moet letten, dit is hier namelijk gebeurd, is toen hij wat ouder/,sterker werd trok hij zich aan de spijlen van het ledikant omhoog en viel dan 'zittend' in slaap en viel dan naar voren en kon geen kant meer op . Mijn dochter , rolde zich op een gegeven moment tóch half op haar buik en lukte dan niet meer terug op de rug.te draaien. Laat je dit niet afschrikken ! Dit was echt wel maanden later. Rond deze leeftijd heeft het mij toen veel rust gegeven

4 dagen geleden

We gebruiken hem nu en geeft veel rust op het moment. Onze kleine is erg vroeg begonnen met bewegen en draaien in bed. Ze lag door heel het bed heen. Hoort er misschien bij. Maar heeft veel voor onrust gezorgd. We hebben het inbakeren langzaam afgebouwd en nu ligt ze alleen nog vast met de wikkel. Zodra ze ook goed terugdraait, maken we haar helemaal los.