8 Reacties

8 dagen geleden

Je hebt van nutrilon ook een klein doosje. Daar zitten 3 zakjes in van 150ml per keer. Die gebruikten wij eerst ook.

8 dagen geleden

Reactie op Babyjuli5

Je hebt van nutrilon ook een klein doosje. Daar zitten 3 zakjes in van 150m ...
Klopt, maar ik gebruik liever geen nutrilon. Ik gebruik pure goat omdat deze op basis van geitenmelk is.

5 dagen geleden

Goed dat je dit zegt! Wist dit helemaal niet dat je dat maar zo kort mag bewaren. Heb dezelfde vraag dan dus lees even mee (nog niet gestart met af en toe kv)

5 dagen geleden

Nooit geweten en doe vooral bij m’n oudste veel langer met zo’n pak, zou je er niet te druk om maken zeker als je het erbij geeft. Ik doe dat zelf ook en ga echt niet steeds een nieuw pak kopen.

5 dagen geleden

Goeie vraag! Ik wil er binnenkort mee beginnen af en toe bijvoeden, bijv als laatste voeding voor in de nacht? Iemand ervaring mee dat kindje beger doorslaapt? En hoe reageren ze erop na een x aantal tijd enkel bv hebben gehad? Kwa darmpjes

één dag geleden

Reactie op momofaboy20

Goeie vraag! Ik wil er binnenkort mee beginnen af en toe bijvoeden, bijv al ...
Laatste flesje kv geprobeerd maar meneertje slaapt niet langer ofz. als hij kv krijgt. Ook krampjes heb ik niks gemerkt.

één dag geleden

Reactie op kiek90

Goed dat je dit zegt! Wist dit helemaal niet dat je dat maar zo kort mag be ...
Helaas geen antwoord , maar in zakjes en dan vacumeren leek mij handig..

één dag geleden

Reactie op Marcilio

Nooit geweten en doe vooral bij m’n oudste veel langer met zo’n pak, zou je ...
Hi mammi , ik zou toch echt even opzoeken of navragen of dat wel oke is voor je kleintje. Wie weet is het niet goed voor 'm. 🫶🏻