Hoi dames,
Ik geef volledig bv. Soms voed ik bij als ik merk dat hij nog echt honger heeft of als ik weet wanneer ik buiten huis niet kan voeden. Dit is max. 2x per week. Maar een open potje kv mag je maar 3 wkn bewaren. Ik gebruik nu pure goat een kleine box, maar zelfs die is te groot en het is zeker niet de goedkoopste 🙈. Doen jullie gewoon restjes weggooien? Kan ik na opening van pak bijvoorbeeld direct porties vacumeren?
Goed dat je dit zegt! Wist dit helemaal niet dat je dat maar zo kort mag bewaren. Heb dezelfde vraag dan dus lees even mee (nog niet gestart met af en toe kv)
Nooit geweten en doe vooral bij m’n oudste veel langer met zo’n pak, zou je er niet te druk om maken zeker als je het erbij geeft. Ik doe dat zelf ook en ga echt niet steeds een nieuw pak kopen.
Goeie vraag! Ik wil er binnenkort mee beginnen af en toe bijvoeden, bijv als laatste voeding voor in de nacht? Iemand ervaring mee dat kindje beger doorslaapt? En hoe reageren ze erop na een x aantal tijd enkel bv hebben gehad? Kwa darmpjes