39 Reacties
25 dagen geleden
Lieve schat nu ik jouw bericht lees, denk ik waarom klaag ik over de kleinste dingen? Wat heb je het wel niet zwaar😢😢 ik bid voor je baby🙏🏽🙏🏽 hopelijk komt dit allemaal goedddd, hou je ons op de hoogte? Hoe voelt je baby zich nu eigenlijk? Ik vraag me af ondanks zijn situatie, hoe hij zich gedraagt overdag/id nachten.. ben even nieuwsgierig sorry🥺🥺
25 dagen geleden
Reactie op assshoo
Lieve schat nu ik jouw bericht lees, denk ik waarom klaag ik over de kleins ...
Dank je wel, heel lief van je en vergeet niet hé je moet af en toe even klagen is gewoon nodig ook om de kleinste dingen x
En dat is het gekke alles wat we al hebben mee gemaakt met onze kleine man lacht hij iedere dag, het is soms echt een mafkeesje als hij weer ligt de gillen in de box. Hij slaapt heerlijk misschien soms te lang maar ja baby's slapen nou een maal veel... de artsen geven ook aan dat als je iets met de nieren hebt zie je dat niet perse aan de buiten kant.
25 dagen geleden
Lieve Jantina, ik wens jullie alle liefde en sterkte toe. Hopelijk is hij snel aan de beurt, wat een onzekerheid…
Misschien niet zo heftig als jullie verhaal..
Maar mijn zoontje is geboren met een klompvoetje rechts waar geen verbetering in zit. Hij is inmiddels 4 maand. Steeds gips, brace, gips, brace. Wij hebben morgen een gesprek in het ziekenhuis en worden waarschijnlijk doorgestuurd naar Veldhoven wij wonen zelf in Friesland.
Mijn hoofd maakt soms overuren over sommige vragen komt zijn voetje goed, kan hij later voetballen, kan hij later de dingen doen die hij wil, zal hij later gepest worden om zijn voetje.
Ik probeer deze vragen los te laten maar op sommige dagen kan ik er wel somber onder zijn.
Lieve groet ons 🩵
25 dagen geleden
Ik hoop dat alles goed komt met je zoontj🤲🏼
Heel veel sterkte, liefde en knuffels🤗
25 dagen geleden
Reactie op Marritxox
Lieve Jantina, ik wens jullie alle liefde en sterkte toe. Hopelijk is hij s ...
Nou vind jullie verhaal ook erg heftig die onzekerheid bah daar is niks aan. Maar waarom helemaal naar Veldhoven?
En ken het gevoel van somberheid heel goed! Sinds dat ze zeiden hij moet een blaasstoma zit ik ook in enorme dip veel huilen en nergens zin in. Ben altijd positief geweest maar soms mag je ook even verdrietig zijn en vooral eventjes boos dat het je overkomt 😞
25 dagen geleden
Reactie op jantina2405
Nou vind jullie verhaal ook erg heftig die onzekerheid bah daar is niks aa ...
Veldhoven heeft het grootste klompvoetcentrum van Nederland. Maar elke week 2,5 uur heen en 2,5 terug met een baby van 4 maand kijk er erg tegen op… maar het is voor een goed doel natuurlijk.
Je mag ook verdrietig zijn! Een blaasstoma is niet niks. Je doet het goed lieve mama, je mag echt trots zijn op jezelf. En natuurlijk op jullie kleine bikkel 🩵
Precies wat jij zegt boos zijn om het feit dat het je overkomt. Fijn om baby’s te zien die gezond zijn al doet dat ergens soms wel een beetje pijn. Het klinkt misschien heel wreed, maar soms voelt het voor mij zo.
Mijn zoontje is van 24-07 schelen maar 2 dagen 🤭
25 dagen geleden
Er heerst toch nog een taboe rond hè, ‘je moet toch genieten van je baby, alles gaat wel goed’.
Hier ook al een heel medisch traject. Dochtertje van 30/7, al sinds start een moeilijke eter. Na 5 weken blokkeerde ze volledig en zijn we opgenomen zodat ze sondevoeding kan krijgen. Na 2 weken diagnose gastroparese oftewel vertraagde maaglediging. Medicatie die de werking van de maag versnelt, doet hier wel goed en we zijn dan ook voorlopig sondevrij. Nu hebben we net afgebouwd, maar ik merk terug veel ongemak. ‘Gelukkig’ is het bij ons met wat medicatie best wel onder controle, maar het blijft toch altijd vechten en hopen dat het niet weer slechter gaat.
Ik wil jou heel veel sterkte en succes wensen, zo’n blaasstoma klinkt heel heftig!
25 dagen geleden
Reactie op Marritxox
Veldhoven heeft het grootste klompvoetcentrum van Nederland. Maar elke week ...
Pff Dat is wel heel ver voor jullie en de baby, toch iedere keer zoon ziekenhuis bezoek wordt je zelf ook bek af van.maar hé als ze hem daar goed kunnen helpen. Want wat zouden ze daar kunnen wat ze niet in een ander ziekenhuis kunnen?
Wij staan onder behandeling in Groningen. We wonen ook in Friesland boven dokkum dus dan is Groningen maar een klein uurtje en dat vind ik al best intensief. Het is vanaf thuis 1 weg rechtdoor tot Groningen en toch kan ik hey presteren om op de terug reis verkeerd te rijden. Heb ook altijd nog mijn navigatie aan staan.
25 dagen geleden
Reactie op Chacha-24
Er heerst toch nog een taboe rond hè, ‘je moet toch genieten van je baby, a ...
Wat fijn dat de medicatie werkt! Want een sonde bij zoon kleintje wil je ook niet.
En ja, er zit inderdaad beetje een taboe op. En ergens snap ik dat echt wel je wilt niet horen dat het ook anders kan... daarom ook het topic eventjes met andere mensen praten hoe het gaat of je verhaal kwijt.
Ze hebben er bij jullie dochter nog best wel lang over gedaan tot ze een diagnose konden stellen. Wat moet dat verschrikkelijk zijn geweest die eerste 2 weken!
25 dagen geleden
Reactie op jantina2405
Wat fijn dat de medicatie werkt! Want een sonde bij zoon kleintje wil je oo ...
Ja het duurde idd even, omdat ze eerst dachten aan koemelkallergie in combinatie met verborgen reflux. Ze had hier ook wel symptomen voor, dus ik snap het wel. Maar ze begon echt haar flesje te weigeren en maar 30ml per flesje te eten, dus hebben ze verder onderzoek gedaan. Nu eet ze wel normaal met de medicatie, maar ze moet nu dus weer op punt gezet worden😔. Ze begint terug maar 30ml te eten per flesje..
24 dagen geleden
Ik zat altijd vrij veel op de app te lezen, zo als veel moeders maakte ik mij dan zorgen over de kleinste dingen... Maar 2 maand geleden kwamen wij er achter dat onze dochter niet gezond is en sinds die tijd heb ik soms echt moeite om over die "kleine" zorgen te lezen, dan dacht ik "wees maar blij dat dat het maar is..." Nu ik bijgekomen ben van de shock en we eindelijk goede hulp hebben voor onze kleine meid heb ik weer wat meer rust gevonden en kan ik weer wat meer relativeren 😅 maar phoe, mensen hebben soms echt geen idee wat je mee maakt als je baby niet gezond is.
Onze dochter is nu ruim 4 maand en heeft in totaal 6 onverklaarbare botbreuken gehad, we zijn nu een paar keer in Utrecht bij het wkz geweest voor onderzoek naar broze bot aandoeningen. We hopen de uitslag eerdaags te krijgen, we zijn zo trots op hoe sterk en vrolijk ze altijd is, zelfs tijdens de vele röntgenfotos en tripjes naar de gips kamer. De artsen houden goede hoop dat het geen levenslange aandoeningen is maar dat ze enorm mineralen tekort is gekomen in de baarmoeder, ze knapt de laatste weken namelijk erg op en lijkt geen nieuwe breuken te hebben gehad 🤞
ik leef enorm mee met alle mama's met zieke kindjes, jullie zijn allemaal toppers ❤️
24 dagen geleden
Reactie op Immie26
❤️
Wij hebben een meisje met een hartafwijking en zijn regelmatig in het z ...
Jeetje dat is ook heftig een hartafwijking kan ze daar over heen groeien of moet er iets aan gebeuren?
24 dagen geleden
Reactie op Epione
Ik zat altijd vrij veel op de app te lezen, zo als veel moeders maakte ik m ...
Ik ga met je mee hopen dat het beter blijft gaan! Wat vervelend en vooral heel pijnlijk voor je dochter en voor jullie om het steeds weer te zien je moet je toch helemaal het apenzuur zijn geschrokken!
24 dagen geleden
Zat net even te googlen moet je eigenlijk ook gewoon niet doen hé.. maar ja dan staat er weer iets in de brief wat ik graag wil weten.. er stond sascha heeft graad 5 reflux nou Google zegt