Lees veel mee en post eigenlijk niet zo vaak, maar zie veel prachtige berichten van jullie baby's en ook onzekere berichten. Wat ik eigenlijk niet zie is berichten dat het medisch niet zo goed gaat met de baby.. dat is er met onze prachtige zoon Sascha aan de hand, onze lieve jongen is geboren op 22-07 hij is geboren met te gevulde nierbekken waardoor zijn nieren steeds meer in de knoei komen om te groeien en een te grote blaas. Na zijn geboorte is hij geopereerd aan klepjes (obstructie) in zijn plasbuis en na 1 week mochten we naar huis. Daarna zijn we bijna om de week naar het ziekenhuis geweest voor controle maar het werd niet beter de reflux in zijn nieren bleef en alles was nog even gevuld als voor de operatie dan wel niet erger geworden. Nu staan we op de wachtlijst voor een blaasstoma die is tijdelijk 1 jaar en moet er voor zorgen dat de nieren en de blaas en de urineleiders rust krijgen en slinken. Zodat de reflux over zal gaan, indien dit niet gebeurt zal hij een operatie moeten ondergaan waar ze de urineleiders los halen van de blaas en opnieuw vast zetten. Ze zeiden dat dit ongeveer even zwaar is als een keizersnee. Merk nu zelf steeds vaker dat ik het moeilijk vind om mijn verhaal te delen, misschien hebben meer dames hier last van en Dat jullie baby in de medische molen zit en er graag over wil praten.