24 Reacties

één maand geleden

Ik heb echt precies hetzelfde! Het is gelukkig niet de hele dag door maar echt van die momenten dat het je overvalt. Ik ben hier wel mee naar de huisarts gegaan omdat ik het naar mijn idee te vaak heb. Ik ben doorverwezen naar een psycholoog en heb mijn verhaal kunnen doen en gevoel kunnen delen met iemand die mij voor de rest niet kent. Dit was voor mij heel erg fijn! Wat bij mij ook werkt is om op zo’n moment even lekker buiten een rondje te wandelen. En ik kies er ook voor om veel over deze gevoelens te praten met bijvoorbeeld mijn partner of moeder. Ik probeer steeds vaker te denken dat het al zo snel gaat allemaal en we inderdaad volgend jaar misschien wel terugverlangen naar de kleine baby als we achter ze aan moeten rennen. 🤣 Dus ik ken je gevoel en deel het ook maar het komt goed❤️

één maand geleden