64 Reacties
4 maanden geleden
Ja ik!! Bloedje fanatiek! Word helemaal verrot getrapt van binnen uit en dik in de krampen door al die spanning haha. Bevalling of niet ik kijk!!
4 maanden geleden
Reactie op Prullie89
Hahaha goede afleiding! Bevallen tijdens de finale ga je nooit meer vergete ...
Mijn vriend zei eerst dat ie me dan ging vragen of ie second screentje aan mocht zetten 😂😂
4 maanden geleden
Reactie op saartje2024
Mijn vriend zei eerst dat ie me dan ging vragen of ie second screentje aan ...
hahah die van mij heb ik al toestemming gegeven mocht het zover komen 😅😂
4 maanden geleden
Reactie op Janice1998
hahah die van mij heb ik al toestemming gegeven mocht het zover komen 😅😂
Ook tijdens het persen hahahahahhaah
4 maanden geleden
Reactie op Kellaaa
Hahaha ja hier ook 🙋🏼♀️
Eerst juichen en dan m’n harde buik wegzuchten � ...
Hier idd ook flinke harde buiken...waardoor ik me even gedeist moest houden en even op me telefoon moest kijken voor wat ontspanning 😅😂 Ben komende donderdag uitgerekend, dus hij mag nog even wachten...
4 maanden geleden
Reactie op itisme01
Ik heb dus heeeeelemaal niks met voetbal, zie alleen overal maar hoge bloed ...
Sowieso een goed verhaal jaha
4 maanden geleden
Reactie op saartje2024
Ook tijdens het persen hahahahahhaah
Ja dan word het wat lastiger hoop dat het niet zover komt 🥹
4 maanden geleden
Ik heb nu dus buikpijn. Hoop maar dat het van die pittige pizza komt en niet nu ineens iets op gang is gekomen 🥲
4 maanden geleden
Jep, hier nog iemand met harde buiken tijdens de wedstrijd 🤣 En een baby die het voetbal ook wel erg leuk vind, actief vanaf de volksliederen tijdens elke wedstrijd 🤣
Mijn bloeddruk zal heus een stuk hoger zijn tijdens zo’n wedstrijd en mijn hormonen menen dat ik de rechterhand van koeman ben dus helemaal top😅 pluspunt is een vriend die niet meer bijkomt 😅
4 maanden geleden
Ik meen het, wat een spanning, mijn vliezen zouden haast breken. Ik zweer het!!
Tot nu toe de laatste 2 wedstrijden van het NL-elftal niet kunnen kijken ivm weeën. Dus het was voor mij een hele geruststelling dat ik deze wedstrijd wel kon volgen. Mijn man riep continu dat ik me niet druk moest maken 😂😂😂