64 Reacties
4 maanden geleden
Reactie op layla223
Ah, dat is wel lief! Ik had ook gehoopt om een keer samen een wedstrijd te ...
Haha ja dan snap ik het wel. Die van mij vind het wel leuk en zegt wel yes. Maar verder dan dat komt hij niet. 😂
Maar dan wel hopen voor je vriend dat het vanavond niet spontaan begint. 🙈
4 maanden geleden
Reactie op Lovexsharon
Haha ja dan snap ik het wel. Die van mij vind het wel leuk en zegt wel yes. ...
Poeh dat zou wel balen zijn! Maar hij had al wel gezegd dat wij veel belangrijker zijn haha. Dus hij is er dan helemaal voor ons! Maar hoop dat het vanavond nog niet begint…
4 maanden geleden
Reactie op layla223
Poeh dat zou wel balen zijn! Maar hij had al wel gezegd dat wij veel belang ...
Haha ooh nou dan maar zien als nog even zijn pleziertje voor de babytijd weer aanbreekt.
Ik heb wel duidelijk gemaakt dat ik de finale (wanneer we erin staan) niet alleen ga kijken haha. Maar snap ook dat hij niet met zijn tweeën op de bank wil. Nu al eventueel oppas geregeld en dan kunnen we naar gezamenlijke vrienden. Maar eerst vnv maar overleven!
4 maanden geleden
Voel me hier een beetje schuldig richting manlief.
Vrienden van hem/ons gaan naar Dortmund om in de stad te kijken, zaterdag onder de voetbal bekokstooft. Hij wou natuurlijk graag mee maar 'mag' niet van mij. Vind het gewoon geen fijn idee dat hij 2u van huis is en tussen 80.000 man staat. Die twee uur is niet het probleem zo zeer maar het idee dat ik hem niet of slecht kan bereiken en hij dan echt niet met 2u thuis is wel. Daarnaast ben ik al hele dag alleen met onze zoon van 1,5jr en dat ook in de avond/nacht nog wordt wel heel pittig.
Ondanks dat ik 'nog maar' 37+5 ben. De eerste is tot 40w blijven zitten en geboren met ks maar deze zwangerschap is zoooo anders. Ook al paar dagen menstruatie achtige krampen. Geplande ks staat voor de 19e gepland maat denk niet dat ik die haal.. Toch vind ik ergens weer dat ik overdrijf en er vast niks gebeurd. Halve finale EK en dan zo dichtbij gebeurd ook niet vaak..
Stomme hormonen.
Gaan wel gezellig bij vrienden kijken vanavond. Dus hij kijkt zeker niet alleen!
4 maanden geleden
Reactie op KMG
Vrienden van hem/ons gaa ...
Ik snap je van beide kanten heel goed.
Ik zou er zelf ook niet gelukkig van worden als mijn man naar Dortmund zou gaan nu 😅 hij is al zo slecht met bereikbaar zijn... maar idd het is wel speciaal zo dichtbij... bij onze dochter ging hij toen ik 39 weken was nog ff lekker een avondje een escaperoom doen met vrienden.... 👍🏻 ik zei je neemt je werktelefoon maar lekker mee en zeg dat je oproepdienst heb want noway dat ik jou niet kan bereiken vriend... 😆 gelukkig was er niks aan de hand.
Maar nu helemaal, je hebt al een kindje thuis... stel je kan je man niet bereiken ben jij lekker weeën aan het opvangen en ondertussen alles regelen. Nee geen goed plan!
En op de bank bij vrienden is ook leuk 😄
4 maanden geleden
Reactie op KMG
Vrienden van hem/ons gaa ...
Ooh ik snap je dubbele gevoel heel goed. Maar het schuldgevoel is echt nergens voor nodig. Daar ergens zitten duurt echt een hele poos voor hij thuis is mocht het beginnen. Uiteindelijk wil hij het zelf ook niet missen toch (de bevalling dan ;)
Gelukkig is er een goed plan B
4 maanden geleden
Reactie op AngRoos
Ik snap je van beide kanten heel goed.
Ik zou er zelf ook niet gelukkig va ...
Gelukkig snapt hij het wel enigszins. Vindt het ook een beetje overdreven maar heeft er ook totaal niet moeilijk over gedaan gelukkig.
Meneer heeft vrijdag ook nog vakantie borrel met allerlei activiteiten. Gelukkig in de buurt dus dat is allemaal niet spannend.
Dit is gelukkig het enige wat hij heeft moeten 'opgeven' in 2 zwangerschappen.. denk dat hij dat ook wel een beetje beseft en dus niet moeilijk doet. Soms is die man van mij wel slim genoeg om zn mond te houden.. Heeeeel soms 🤣🤭
4 maanden geleden
Bruh wij hebben hier onze peuter op bed gegooid bij mijn ouders maar so far loopt ze nog te rellen. Als ze voor 21:00 maar slaapt GRRR
4 maanden geleden
Reactie op First1
Dames, laten we hopen dat ze nog even blijven zitten en we geen weeën krijg ...
Ik heb wel ineens flinke voorweeën! Of het is de spanning….. Hahahaha