9 Reacties
MOD
4 maanden geleden
Reactie op Marije100
Ik denk dat je dat het beste bij je huisarts of apotheek na kan vragen. Het ...
Hier sluit ik mij bij aan.
Het enige wat ik als tip zou kunnen geven is:
- niet de tandenpoetsen voor het slapen maar na het eten. Dan heb je geen droge mond voor het slapen.(+mond water)
- kauwen op iets voor het slapen gaan, dat activeert de klieren maar is natuurlijk maar tijdelijk.
4 maanden geleden
Dames, bedankt voor jullie reactie en tips echter had ik de arts reeds om advies gevraagd en weten zij hier verder ook niets van, sterker nog ze ging zelfs googlen, ik had het zelf al via het internet opgezocht en het is gewoon verkrijgbaar bij de drogist, alleen vroeg ik mij dus af welke goed functioneert aangezien er best wel wat op de markt verkrijgbaar is, en wellicht dan ook iemand die dit ook in de zwangerschap gebruikt. De tips heb ik allemaal geprobeert, niets lijkt te helpen, best frustrerend want ik ben ontzettend vermoeid door het gebrek aan slaap en het is ook nog eens ontzettend eng om geen lucht te krijgen zodra je wakker wordt 😬 om het nog af te toppen wordt ik over 2 weken ook nog ingeleid, hopelijk is het dan natuurlijk wel weg aangezien het nu wel lang genoeg aanwezig is inmiddels 🙈
MOD
4 maanden geleden
Reactie op KimJermaine
Dames, bedankt voor jullie reactie en tips echter had ik de arts reeds om a ...
Dan zou ik het bij de drogist vragen, die zien wat het meest verkocht wordt. En weten wat eventueel niet mag op dit moment.
Mocht er van niemand een reactie volgen.
4 maanden geleden
Reactie op Sopermama-Lisa
Dan zou ik het bij de drogist vragen, die zien wat het meest verkocht wordt ...
Bedankt voor je reactie, helaas is het personeel van een drogist 9/10 keer ook niet kundig, de meeste tijd zijn het ook nog vrij jonge mensen, daarbij merk ik dat het toch een onderwerp is dat niet echt bekend is, maar maakt niet uit, ik kijk welke ik op basis van evt reviews zou willen proberen en vraag dan advies over de ingrediënten, dan zal het vast ook goed moeten komen, in iedergeval bedankt voor alle reacties! 😊
4 maanden geleden
Reactie op kich
Deze is fijn en zo ver ik weet kan je dit gewoon gebruiken (ik ben tandarts ...
Super, dank je wel 😊