15 Reacties

17 dagen geleden

Ik heb er zelf geen maar mijn zus heeft er een van Eeveve. Die zijn wel prijzig maar wel mooi voor het interieur :)

17 dagen geleden

Ik heb een puzzelmat met hekje van foam. Mijn zoontje van 13 weken vind het geweldig. Ideaal want rollend speelgoed etc blijft zo allemaal op de mat. En je kan het zo groot of klein maken als je zelf wilt. En super fijn om schoon te houden. Je kunt zo met doekje afnemen

17 dagen geleden

Reactie op jinglebell

Ik heb een puzzelmat met hekje van foam. Mijn zoontje van 13 weken vind het ...
Het 'hekje' is overigens ook gewoon van foam. Dus je kan het er ook zo af halen. Mijn dochter van 4 zit er ook vaak bij in, die houd dan 1 kant van de mat open.

17 dagen geleden

Wij hebben deze lekker groot en zacht! https://www.bol.com/nl/nl/p/dw4trading-baby-kinder-speelkleed-xl-bear-beer-150x200cm-met-bijpassende-draagtas-geschikt-voor-0-5-jaar/9300000161046780/?s2a=#productTitle

17 dagen geleden

Reactie op jinglebell

Het 'hekje' is overigens ook gewoon van foam. Dus je kan het er ook zo af h ...
Heb je toevallig een linkje 鈽猴笍

17 dagen geleden

Reactie op SamenDrie

Wij hebben deze lekker groot en zacht! https://www.bol.com/nl/nl/p/dw4tra ...
Aah die is ook cute. Hebben jullie dan ook iets van opberger er naast? Ik wil een beetje een leuk hoekje cre毛ren, maar heb totaal geen inspiratie 馃檲

17 dagen geleden

Reactie op Anoniem02072024

Aah die is ook cute. Hebben jullie dan ook iets van opberger er naast? Ik w ...
Ja en ze hebben meerdere varianten! We hebben een teddy opbergbox: https://www.xenos.nl/opbergbox-boucle-opvouwbaar-wit-38x76x38-cm-623566/?gad_source=1&gbraid=0AAAAADo7-ayMBX4XGaJ9AT4lvt3M8F2od&gclid=EAIaIQobChMIg_HyxLiOiQMVga6DBx1zwg3gEAQYBCABEgLJzPD_BwE

17 dagen geleden

Reactie op jinglebell

Ik heb een puzzelmat met hekje van foam. Mijn zoontje van 13 weken vind het ...
Heb je een linkje?馃槉

16 dagen geleden

Wij hebben de speelmat van de Ikea.

15 dagen geleden

Wij hebben twee Eeveve speematten, een kist van Baby Birthbox met haar naam erop en nu ze nog klein is een extra zacht speelkleed er bovenop. Speelgoed gaat eind van de dag zo de kist in en de matten kunnen blijven liggen, omdat ze goed in het interieur staan en dus niet storend 鈽猴笍

13 dagen geleden

Reactie op SNL93

Wij hebben twee Eeveve speematten, een kist van Baby Birthbox met haar naam ...
Wil je misschien een foto delen? 鈽猴笍 Heb toevallig ook naar die box en die mat gekeken, maar twijfelde of het zou staan en niet te prominent aanwezig zou zijn

7 dagen geleden

Reactie op Anoniem02072024

Wil je misschien een foto delen? 鈽猴笍 Heb toevallig ook naar die box en die m ...
Hebben nu een mat liggen en die kunnen we dus uitbreiden met de tweede!

5 dagen geleden

Reactie op SNL93

Aah super mooi. Thanks voor de foto! Ik had precies dezelfde box en kleur in gedachten. Ik zie dat stoeltje daar staan 馃槉. Waar heb je deze kleur gekocht? Ik heb daar ook naar zitten kijken. Zag alleen in reviews dat sommige de beentjes er niet in passen. Hebben jullie daar ook last van dat het heel strak zit?

5 dagen geleden

Reactie op SNL93

Wat een mooie naam trouwens!

5 dagen geleden

Dit is onze speelhoek voor de jongens.