15 Reacties
12 dagen geleden
Wij hebben dit een tijdje gehad een paar weken terug toen hij 4 maanden was. Ging vanzelf over.. Misschien nog even aankijken? Scheelde dat onze zoon nog in de cosleeper slaapt dus ik had hem er zo terug in. Nu nog maar 2/3x per nacht.
12 dagen geleden
Reactie op saartje2024
Wij hebben dit een tijdje gehad een paar weken terug toen hij 4 maanden was ...
Het zal inderdaad een combinatie met de 4 maanden slaapregressie zijn. Maar het is erg vermoeiend, hij slaapt hier wel op z’n eigen kamer dus ik moet echt uit bed om naar hem toe te gaan en het is zo koud ‘s nachts nu 😂!
12 dagen geleden
Reactie op SamenDrie
Waarom niet? Wij zijn er met 3 maanden mee gestopt. Hele tijd erin doen gin ...
Wat fijn! Bied je iets anders aan in de zin van troost nu? Of gewoon lekker knuffelen?
12 dagen geleden
Reactie op Wendyyyyyy
Wat fijn! Bied je iets anders aan in de zin van troost nu? Of gewoon lekker ...
Vooral even knuffelen helpt hier goed. Soms wil hij zijn knuffeldoekje of zijn handjes. We proberen nu niks extra’s aan te bieden.
Maar ging echt gelijk goed. Probeer het, misschien eerst met de dutjes?
12 dagen geleden
Ik ben nu overdag aant oefenen dag ie zelf zn speen terug stopt. Bij onze eerste heeft dat zoveel rust gegeven. Maar moet toegeven, de tweede is eigenwijs en die trekt het er eerder uit dan dat ie hem erin stopt. Hij weet zn hand wel goed in zn mond te stoppen dus aanhouder wint hoop ik haha
12 dagen geleden
Reactie op SamenDrie
Vooral even knuffelen helpt hier goed. Soms wil hij zijn knuffeldoekje of z ...
Goed plan! Thanks
12 dagen geleden
Reactie op Annmam
En als je hem 's nachts weer even op jullie kamer laat slapen? Dan hoef je ...
Hij heeft nog nooit op onze kamer geslapen, vanaf dag één al op z’n eigen kamer hihi. En z’n ledikant past ook niet op onze slaapkamer.
12 dagen geleden
Reactie op CMJ1995
Ik ben nu overdag aant oefenen dag ie zelf zn speen terug stopt. Bij onze e ...
Haha dit “probleem” ken ik van m’n dochter des tijds ook niet. Die kon prima zonder speen slapen. Haha! Zoontje wilt hem “helaas” wel.
11 dagen geleden
Volg, hier hetzelfde en zijn in dilemma om speen proberen te ontwennen of niet (want geeft haar ook wel veel troost en hoop dat het beter wordt als ze dutjes leert koppelen of hem zelf erin kan doen?). Maar is hier op dit moment inderdaad extreem vaak speen kwijt en paniek vanuit de co-sleeper ‘s nachts
10 dagen geleden
Dit is ook een optie 🤣🤣
https://www.instagram.com/reel/DDPiDzcucXo/?igsh=MWdkZWZiYnF6NHAzcQ==
10 dagen geleden
Hier een baby die al vrij snel zijn speentje niet echt meer wilde. Merkte dat hij eerst ook altijd heel onrustig en huilerig werd als het speentje uitviel. Dus op een gegeven moment niet meer aangeboden. Bevalt hier erg goed! Enige probleem is in de auto... Dan kun je hem namelijk niet oppakken om te troosten, dus staan regelmatig aan de kant van de weg hem even te troosten