Hallo allemaal
Ik ben wel 50 euro lichter aan spenen.. misschien wel meer.
Om even bij het begin te beginnen
We hebben mooi jongetje gekregen waar van het erg zoeken was welke speen geschikt voor hem was uit eindelijk is dat difrax neutraal.
Nu is sins 2 weken gelden me zoontje verholpen aan te kort tong en lip riempje.. sins dat is gedaan staat zijn speentje van difrax (0-6maand) in ze gezichtje.. toen heb ik daar voor bibs gekocht, op zicht pakte hij die wel, maar in loop van de dag merkte dat hij ze fles daar mee begon te gebruiken als speen en minder begon te drinken dus tongriempje kliniek op gebeld en alles voor gelegd die gaven ook aan dat ze bibs spenen niet adviseren.. ( het drinken is later goed gekomen toen ik stopte met bibs speen) wegens te rond speentje.. ik vroeg ook dan welke adviseren julie dan, dat was se mandela, dus ik hup naar de winkel en kijken naar de mandela speen ik vond die toch wel aan de hele dunne kant en dacht bij me zelf heb zo veel spenen geprobeerd het zou zonde van geld zijn.. dus ik heb avent ultra soft er bij gepakt en wezen vergelijken zelfde form maar iets dikker... nu komt het... advent ultra soft speen pakt sie maar niet zo stevig als die van difrax.. dus floept er vaak uit dus vaker heen en weer.. nu ben ik gaan veder google.. en kwam ik uit op de site van de difrax die gaf aan dat als er afdruk in gezicht te zien valt dat had me zoontje dus met de speen 0-6maand zou ik moeten over stappen op groter speen
Nu heb ik dus voor de zekerheid 1 speentje 6+maand gekocht en ja hoor hij pakt hem.. en heerlijk dat die het vind maar als nog alleen aan de onder kant komt er licht afdrukken van schildje.. maar is dan zo dat ik dan nog grotere speen moet halen dan kom ik op 12+ ??? Of heeft me zoontje gewoon te bolle wangen ik denk niet dat 12+ beter is 6+ vind ik me zoontje best wel goed op doen maar toch blijf ik die afdruk sneu vinden..
Dus bij deze na lange bericht... wie weet een speen. Waar van niks in gezicht afdrukt maar de zelfde grip heeft als difrax ? En niet te rond is dus meer plat want zie door de bomen bos niet meer en me vriend word beetje chagrijnig na zo veel geld uit geven aan spenen hihi