25 Reacties
3 maanden geleden
Zakjes appelstroop in de vriezer leggen, paracetamol nemen en ik slaap met een kussen tussen me knie毛n zoday er niet zoveel druk tussen me benen ondtaat
3 maanden geleden
Zakjes appelstroop in de vriezer leggen, paracetamol nemen en ik slaap met ...
Ik koel nu met appelstroop. Net paracetamol ingenomen hopelijk helpt het.. ik ga denk ik niet meer met kamille spoelen want het doet zoveel pijn馃様
3 maanden geleden
Reactie op Ramanur
Misschien een infectie? Wel gek dat het alleen rechts is maar miss een ide ...
Zou dat kunnen? Hoop het niet馃槩 voelt alsof t bij mn schaamlippen rechts zit ja, maar net mn man weer gevraagd of hij kan kijken, maar hij ziet ook niks.. geeft alleen dat het waarschijnlijk opgezwollen is. Hoop zo dat de pijn snel afneemt dit is echt geen pretje
3 maanden geleden
Wat vervelend zeg! Mijn ervaring met kamillethee is dat het kalmerend werkt. Ik deed wel met lauwwarm water en niet koud. Verder geen tips, hopelijk gaat het snel beter!
3 maanden geleden
Misschien even de verloskundige laten kijken. Ik heb hiervoor in de kraamweek een watje met vaseline gebruikt, zodat het schaafwondje niet tegen de andere kant kwam. Misschien dat dit bij jou ook helpt.
3 maanden geleden
Wat vervelend zeg! Mijn ervaring met kamillethee is dat het kalmerend werkt ...
Ah het is vanmiddag gekookt zit nog in een pannetje en is nu koud.. raad je het aan om het nog een keer te proberen maar dan even op te warmen in de magnetron tot het een lauw warme temperatuur heeft?
3 maanden geleden
Reactie op michelle12345671
Misschien even de verloskundige laten kijken. Ik heb hiervoor in de kraamwe ...
Misschien toch wel een goed idee idd om de verloskundige te laten kijken, maar die komt dan pas maandag of woensdag dus dan moet ik toch een aantal dagen nog overbruggen 馃槩 vaseline doe ik af en toe ook op een gaasje idd
3 maanden geleden
Ik zou even de verloskundige bellen, zij zijn tot 6 weken na je bevalling eindverantwoordelijk.
Dat het allemaal wat pijnlijk is na je bevalling hoort er helaas bij, maar zo verschrikkelijk pijnlijk. Dan zou ik er even goed na laten kijken.
3 maanden geleden
Reactie op Wendyyyyyy
Ik zou even de verloskundige bellen, zij zijn tot 6 weken na je bevalling e ...
Ja vanochtend inderdaad gebeld. Ze komt zo kijken. Ze gaf aan dat het ook een inwendige scheur kan zijn馃槩 ben benieuwd
3 maanden geleden
Reactie op babymarch2022
Ja vanochtend inderdaad gebeld. Ze komt zo kijken. Ze gaf aan dat het ook e ...
Succes! Hopelijk kunnen ze iets vinden, zodat ze er wat aan kunnen doen en je wat minder last heb. 馃馃徎
3 maanden geleden
Reactie op rs2024
Ik ben uitgescheurd en geknipt ik gebruik Detol na het douchen en 1 keer vo ...
Ah gelijk aan mn kraamzorg gevraagd die er nu nog is, maar zij geeft aan dat het daardoor juist erg gaat branden. Ervaar jij dat ook?
3 maanden geleden
Reactie op rs2024
Ik ben uitgescheurd en geknipt ik gebruik Detol na het douchen en 1 keer vo ...
Detol bij een wond? Prikt dat niet enorm 馃槪.
3 maanden geleden
Reactie op Wendyyyyyy
Detol bij een wond? Prikt dat niet enorm 馃槪.
Nee je moet het mengen met water 1 dop Detol en 2dopjes warm water en 1 dopje koud water en anders 3 dopjes warm water even kijken wat prettig is voor jou het helpt echt enorm , ik ben afgelopen woensdag bevallen hechtingen deden zoveel pijn sinds gister wat minder vanwege de Detol
3 maanden geleden
Reactie op rs2024
Nee je moet het mengen met water 1 dop Detol en 2dopjes warm water en 1 dop ...
Ok茅, zal het eens onthouden voor het geval dat. 馃槄! Wat voor detol gebruik je precies?