13 Reacties
3 maanden geleden
Ik moest ook spoelen na de keizersnede, maar bij de eerste keizersnede niet 🤷🏼♀️ heb maar trouw gedaan wat ze zeiden 😂
3 maanden geleden
Werd bij mij ook gezegd. 2 keer per dag spoelen onder de douche. Ook om de wond even schoon te spoelen zeiden ze. En vond het zelf ook wel lekker fris om al dat bloed even weg te spoelen. 😅
3 maanden geleden
Ik moest bij mijn keizersnee ook spoelen na het plassen. Ik moet zeggen dat ik het best fijn vond. Als je veegt, komt er toch nog aardig wat bloed af en door te spoelen voelt het gelijk een stuk frisser. Hier gaven ze in het ziekenhuis een halve liter flesje water die ik via mijn onderbuik leeg moest laten lopen
3 maanden geleden
Reactie op First1
Hoe werkt dat dan? Want ik vind vegen echt smerig.
Een flesje vullen met water (beetje lauw water vond ik het fijnst) en dat langzaam net boven je vagina leeg gieten. Het loopt dan vanzelf naar beneden en haalt het grootste deel bloed weg. Eventueel ook nog via je billen wat water langs achter laten lopen. Vervolgens nog wel even deppen met wc papier, maar dan is het ergste al weg
3 maanden geleden
Hmm hier nooit iets gehoord over spoelen. Ook vorige keer niet. Ik stond wel een paar uur na de keizersnede onder de douche.