7 Reacties

茅茅n maand geleden

Misschien thuis workouts gaan doen. Ik ben zelf begonnen met groepslessen bodypump en vindt dit erg leuk ondanks dat ik ook geen type sportschool ben.

茅茅n maand geleden

Ik doe thuis gewoon wat oefeningen op een matje. Straks als het weer kan wil ik weer lekker gaan boksen!

茅茅n maand geleden

Reactie op Naomi99

Misschien thuis workouts gaan doen. Ik ben zelf begonnen met groepslessen b ...
Ik deed voor de geboorte van m'n 1e ook veel bodypump.. ( nu 10 weken pp van 2e kindje) Ben je daar nu weer mee begonnen, kan dat nu ' al' ?

茅茅n maand geleden

Reactie op Bo-tje

Ik deed voor de geboorte van m'n 1e ook veel bodypump.. ( nu 10 weken pp ...
Is niet aan te raden voor je bekkenbodem. Eerste 6 maanden niet springen of rennen

茅茅n maand geleden

Je hebt in onze gemeente mom in balance. Dat zit door heel NL geloof ik. Zij hebben speciaal klasjes voor zwanger en post pregnancy

茅茅n maand geleden

ik herken je verhaal helemaal, ik ga de spp workouts voor thuis gebruiken. deze kan je instellen op je eigen niveau, met per dag zwaarder of lichter te zetten, houd je gegevens bij en gratis, ook altijd fijn

茅茅n maand geleden

Reactie op Bo-tje

Ik deed voor de geboorte van m'n 1e ook veel bodypump.. ( nu 10 weken pp ...
Ja dat kan zeker. Lekker lichte gewichte pakken en de oefeningen met springen overslaan en echt je eigen tempo volgen. Heb het ook nagevraagd bij de instructeur en hij zei ook dat het kon. Spierherstel kan wel wat langer duren als je borstvoeding geeft en je rechte buikspieren moeten weer bij elkaar zitten voor de buikspieroefeningen.