34 Reacties

9 maanden geleden

Ondertussen ben ik nu 18 weken, volg 1x in de week xco burn, en 1x bodypump. Dat gaat tot nu toe goed.🙂

9 maanden geleden

Ik ben gister weer gaan sporten, les body shape. Lekker om weer iets te kunnen doen, ik doe alleen de buikspier oefeningen nee mee, dan lig ik gewoon even te chillen :)

4 maanden geleden

Sportieve dames, sporten jullie nog? Ik ben nu 37 weken en probeer nog 3x per week (aangepast) te sporten! Dat gaat nu in het verlof weer wat beter want erna moet ik wel even een dutje doen 😂 maar het is zo’n heerlijke uitlaatklep!!

4 maanden geleden

Ik sport ook nog :) 1x per week bootcamp en wandel iedere dag zo'n 6-7km. En dan nog fietsen en wat rekken&strekken erbij.

4 maanden geleden

Reactie op L1993H

Sportieve dames, sporten jullie nog? Ik ben nu 37 weken en probeer nog 3x p ...
Nog 2 x per week ongeveer crossfit. Ik vind het heerlijk me een uur even niet zwanger te voelen

4 maanden geleden

Ik probeer nog steeds 1 a 2x per week te sporten. Heb tot 34 weken nog step lessen gevolgd met krachttraining. Dat ‘hupsen’ vind ik nu niet zo fijn meer😅 maar probeer nog wel aangepaste krachttraining te doen en een uurtje baantjes zwemmen. Ik wil graag toch iets aan sport blijven doen zolang het kan en hoop dat dat ook bijdraagt aan het herstel na de bevalling.

4 maanden geleden

Yes! Precies 39 weken vandaag. Probeer nog 2/3x in de week te gaan en minimaal 7000 stappen per dag te zetten

4 maanden geleden

Ik beschouw mezelf niet als sportfanaat, maar in beweging blijven vind ik wel fijn en belangrijk. Ik zwem 45 minuten ( baantjes) pw, doe aan 1-2 zwangerschapsyoga en wandel als het even kan, vaak uurtje of zo

4 maanden geleden

Knap hoe jullie het allemaal volhouden. Donderdag halfuurtje gewandeld en dat moet ik echt rustig aan doen en alsnog kreeg ik daarna last van m'n liezen/bandenpijn. Huishoudfitness lukt nog wel, de wekelijkse taken en daar doe ik dan wat extra bewegingen bij zodat die verhoogde hartslag er wel komt haha. Ook zwangerschapszwemmen gaat prima, maar actiever dan dat wordt het niet meer..

4 maanden geleden

Blijven jullie sporten met voorweeën? Ik ben een beetje in dubio. De buik is gevoelig en onrustig, maar dat is ook al in rust. Ik weet niet goed wat slim is..

4 maanden geleden

Reactie op Koekoeksklok

Blijven jullie sporten met voorweeën? Ik ben een beetje in dubio. De buik i ...
Ik wel, bewegen is alleen maar goed. Helpt je kindje met zakken 🙂

4 maanden geleden

Reactie op Boomklevertje

Ik wel, bewegen is alleen maar goed. Helpt je kindje met zakken 🙂
Dan ga ik ervoor, het nieuwe schema is dit weekend gestart 🥸

4 maanden geleden

Reactie op Koekoeksklok

Dan ga ik ervoor, het nieuwe schema is dit weekend gestart 🥸
Heb je die voorweeen iedere dag? Ik heb geen idee hoe dat voelt 😅

4 maanden geleden

Reactie op L1993H

Heb je die voorweeen iedere dag? Ik heb geen idee hoe dat voelt 😅
Ja al bijna 3 weken en ook vrij regelmatig. Inmiddels voelt mijn buik een beetje beurs erdoor. Bij de eerste heb ik dit nooit zo gehad. Bij de 3e en 4e zwangerschap veel meer, maar die baarmoeder schijnt ook gevoeliger te worden ervoor