44 Reacties

3 weken geleden

It started ;)

3 weken geleden

Oh jeetje ik hou mn hart vast! Hoe oud is je zoontje? Mijn dochter is nog net 15 maanden en komt al bijna 4 maanden lang ineens elke nacht. Sinds sprong 9 meerdere keren per nacht en ik ben gesloopt na al die maanden 😭 En nu ik dus iedereen over sprong 10 zie praten word ik bang🤣 Haha ik kan alles hebben aan driftbuien en ondeugd, maar die nachten😱😭…

3 weken geleden

Hier ook in volle gang, vind dit denk ik de zwaarste tot nu toe. Elke nacht uren wakker, opeens weer 2 flessen soms in de nacht. Heel snel gefrustreerd en inderdaad ook eten gaat moeilijk (behalve toevallig ook pasta haha). Hoop zo dat het snel voorbij gaat, voor iedereen die er nu mee dealt 🫰🏼

3 weken geleden

Hier vannacht raak, maar voot het eerst 3 uur lang. Normaal een uurtje,’pfoeeeee, icm verkouden / moeilijk ademen, vreselijk. Ben kapot

3 weken geleden

Reactie op Noa33

Oh jeetje ik hou mn hart vast! Hoe oud is je zoontje? Mijn dochter is nog ...
16,5 maand

3 weken geleden

Hier ook sinds een week elke nacht 🙋🏼‍♀️ we hebben ondertussen wel een manier gevonden om hem rustig te krijgen maar het duurt evengoed 1.5/2 uur voordat hij weer verder slaapt. Daarbij ben ik ook bijna 37 weken zwanger dus niet ideaal 😂. Hopelijk een korte fase!

3 weken geleden

Hier ook weer spoken midden in de nacht. Ene nacht slaapt ze met 5 minuten in, de nacht erop ben ik 3 uur met haar bezig en die dag erop, komt ze zelf in slaap maar is het na een uur brullend wakker en kunnen we weer van voor af aan beginnen. Ik mis die nachten dat ze gewoon 12 uur doorsliep. 🤭 Ze komen er wel weer! ❤️

3 weken geleden

Hier al 3/3,5 week drama😅 ook snachts idd en overdag mijn god hij gilt het ook gewoon uit. Ik ben nu bij hem gaan slapen en daardoor slaapt hij wel ff de nacht door dus ik vind het prima zo even

3 weken geleden

Oh help ik was zo blij dat ik net uit sprong 9 was (die was hier heel heftig) en level-up nummer 10 staat weer voor de deur? Oh no help. Dat gaat nog wat worden met m’n temperamentvolle meisje.. Hopelijk waait hij snel weer over meiden. Succes 💛

3 weken geleden

Ah ja verschrikkelijk!! Wij zitten al regelmatig de halve nacht beneden met hem omdat het alleen maar huilen huilen huilen is en niks werkt om hem in slaap te helpen. Eenmaal beneden weer helemaal blij… sterkte!!

3 weken geleden

Pfoee, ik dacht dat wij redelijk goed weg kwamen dit keer, maar ik heb te vroeg gejuicht. Wat een nacht. Van 2 tot 5 wakker geweest en alleen maar huilen en durftbuien 🫠

2 weken geleden

Ik word een beetje nerveus van dit topic, mijn dochter is ruim 16 maanden (ze is van 3 juli), maar ik herken dit nog niet echt en ben dus bang dat het nog gaat komen... maar is dat dan niet laat? Geef mij hoop alsjeblieft dat het moment al voorbij is 🤞en veel sterkte voor iedereen die er nu in zit! 🌻

2 weken geleden

Reactie op IrisPapiris1990

Ik word een beetje nerveus van dit topic, mijn dochter is ruim 16 maanden ( ...
Ook wel gezellig hoor! Hier hele avonden aan het oefenen met doppen ergens op doen hahaha

2 weken geleden

Reactie op IrisPapiris1990

Ik word een beetje nerveus van dit topic, mijn dochter is ruim 16 maanden ( ...
Mijn dochter is van 6 juli en het is nu een week ongeveer bezig, dus het kan nog.. In de avond/nacht wordt ze 1 a 2 keer krijsend wakker en dan ben ik wel weer even bezig met rustig in slaap te krijgen. Overdag over het algemeen vrolijk, maar wel heel erg geïnteresseerd in dingen die niet mogen en overstuur raken als het dus niet mag (bijvoorbeeld in de vensterbank klimmen). Je merkt ook weer dat ze grote ontwikkelingen doormaakt. Ze snapt echt weer veel meer en probeert ook weer meer te praten, dus het heeft ook weer leuke kanten! Ik hoop alleen dat het qua avonden/nachten wel hierbij blijft en daarna weer overgaat😂

2 weken geleden

Sprong 10, kill me 🔫 Ik ben er echt zo klaar mee. Al een week lang is het ellende, maar sinds gister is het echt niet normaal meer. Heel de dag alleen maar huilen en klagen, echt NIKS is goed. Dutjes zijn uit den boze.. Zodra we haar kamertje inlopen begint ze al hysterisch te huilen. Vervolgens ben je 2 uur bezig om haar in slaap te krijgen in je armen voor een flutdutje van 15/20 minuten. Vandaag heeft ze bijvoorbeeld maar 20 minuten geslapen over de hele dag, het is nu 01:59 en we zijn nog met haar bezig. Zodra haar rug het matras raakt is het gillen alsof der leven er vanaf hangt. Neem ik haar dan weer in mijn armen, dan is het weer klaar. Maar haal het niet in je hoofd om met haar in je armen te gaan zitten, want dan heb je de poppen weer aan het dansen. We hebben hier in huis nu nachten van 3/4 uurtjes en we zijn allemaal gewoon gebroken. Nooit verwacht dat deze sprong zo heftig zou zijn. Het lijkt gewoon een beetje alsof we weer in de “newborn” fase zitten en dit gedeelte heb ik echt zo niet gemist..

2 weken geleden

Reactie op Mommytobe24x

Sprong 10, kill me 🔫 Ik ben er echt zo klaar mee. Al een week lang is he ...
Ik hoor je! Misschien ben je er bijna doorheen. Dat was met mijn eerste zo overduidelijk, als ik echt dacht, wtf niet nog een dag/nacht, dan was het meestal daarna weer een zonnetje.. nog even volhouden. Verlatingsangst piekt ook op 1,5 😞

2 weken geleden

Ik ben er echt klaar mee :(, het is de hele dag ongeveer feest met huilen, driftbuien, krijsen. Echt NIKS is goed. Gister waren we naar de markt en we hadden de markt niet eens gehaald of we waren alweer teruggelopen. Heel soms heeft die een momentje dat die even zichzelf is en lekker lacht. Maar deze momenten zijn nu zeldaaam. In slaap brengen gaat prima, maar snachts krijsend wakker en wil dan alleen maar bij ons liggen verder “slapen”. Een enkele keer krijst die even en slaapt die weer door en wordt die om half 5 krijsend wakker. Als ik alles hier zo lees is dit ook sprong 10? 🥲 Ik denk soms alleen dat hij iets heeft door het vele non stop huilen. Maar hij voelt niet ziek. Hij is nu 16 maanden. 🤯

2 weken geleden

Reactie op CarolineF1986

Ik hoor je! Misschien ben je er bijna doorheen. Dat was met mijn eerste zo ...
Ja, ik denk ook aan verlatingsangst inderdaad. Maar waar ik dacht dat het niet erger kon, was afgelopen nacht nog erger. Ze heeft totaal 3,5 uur geslapen (in delen) en verder alleen maar gekrijst. Zelfs onze onderbuurvrouw kwam even checken of het wel allemaal goed ging (heel fijn!) want ze had Naomi nog nooit zo horen huilen. We zijn om 04:30 naar de dokter gereden om haar te laten checken, daar waar ze ook opeens koorts had en dus zo erg huilde, maar ze denken gewoon een verkoudheid..

2 weken geleden

Reactie op Mommytobe24x

Ja, ik denk ook aan verlatingsangst inderdaad. Maar waar ik dacht dat het n ...
Oh lieve mama... beterschap!

2 weken geleden

Reactie op Mommytobe24x

Sprong 10, kill me 🔫 Ik ben er echt zo klaar mee. Al een week lang is he ...
Oooo wat een terror!! Elke dag die je hebt gehad, is er weer eentje minder. Die van ons begint nu lichte tekenen van de sprong te laten merken. Please let her be kind, ze heeft al zo’n sterke mening😅