19 Reacties

2 maanden geleden

Jup, klinkt zeker als sprong 2! Ik lees het oei ik groei boek steeds per sprongetje. Echt heel interessant! P.s. nu gaan ze hun handen en voeten ontdekken e.d. Te leuk toch!

2 maanden geleden

Reactie op Otto95

Jup, klinkt zeker als sprong 2! Ik lees het oei ik groei boek steeds per sp ...
Ga ik maar eens aanschaffen!!

2 maanden geleden

Hier nu 8 weken en 3 dagen. Sinds gisteren keihard huilen einde van de middag (huiluurtje met maximum volume 🙈😂).. denk ook aan sprong 2 ja

2 maanden geleden

Reactie op Otto95

Jup, klinkt zeker als sprong 2! Ik lees het oei ik groei boek steeds per sp ...
Welk boek is dat?😊

2 maanden geleden

Reactie op Ammb

Ga ik maar eens aanschaffen!!
Je hebt hier ook een App van, met spelletjes en tips om de vaardigheden te ontwikkelen. 😁

2 maanden geleden

Hier is de kleine 8 weken en 3 dagen. Zit hier nu is sprongetje 2. Leuk om de ontwikkelingen te zien en in de app oei ik groei kan ik alles beetje bij houden en zien hoe en wat van alle sprongen erg leuk. Hebben ze ook spelletjes ect in gezet die je met de kleine kan doen.

2 maanden geleden

Reactie op Charis91

Welk boek is dat?😊
Oei ik groei!

2 maanden geleden

Reactie op Ebony1310

Je hebt hier ook een App van, met spelletjes en tips om de vaardigheden te ...
Hier moet je voor betalen toch? Of niet?

2 maanden geleden

Reactie op Chella0501

Hier is de kleine 8 weken en 3 dagen. Zit hier nu is sprongetje 2. Leuk om ...
Bedoel 7 week en 3 dagen haha

2 maanden geleden

Hoeveel betaal je voor die app dan?

2 maanden geleden

Reactie op Jeffrey2203

Iets van 10 euro per jaar en dan volgend jaar ook. Volgens mij zitten er 24 maanden in de app, dus 2x 10 euro.

2 maanden geleden

Reactie op Jeffrey2203

Wij hebben €37,78 betaald voor 2 jaar voor 2 accounts. Daar zit dan ook nog een gratis babyfoon functie op (nog niet geprobeerd)

2 maanden geleden

Reactie op Ebony1310

Wij hebben €37,78 betaald voor 2 jaar voor 2 accounts. Daar zit dan ook nog ...
Huh, ik betaalde 5 euro en toen had ik de app..is die veranderd?🫢

2 maanden geleden

Dag mama’s, benieuwd of jullie kleintjes nog steeds zoveel huilen/huiluurtje hebben? Hier ook al enkele dagen en ik hoop elke dag dat het minder wordt…

2 maanden geleden

Reactie op mar120517

Dag mama’s, benieuwd of jullie kleintjes nog steeds zoveel huilen/huiluurtj ...
Jaaa! Gaat al beter:)

2 maanden geleden

Reactie op Chella0501

Huh, ik betaalde 5 euro en toen had ik de app..is die veranderd?🫢
Ik ook😂

2 maanden geleden

Ja herkenbaar! Emma is nu 11 weken,wel te vroeg geboren met 36 weken. We zitten er middenin! Niet willen slapen, meer drinken, krijsend wakker worden uit haar slaap, en vooral veel huilen en niks is goed. Hoelang is het bij jullie aan de gang? En/of hoelang heeft het geduurd.

2 maanden geleden

Reactie op Wendyelst

Ja herkenbaar! Emma is nu 11 weken,wel te vroeg geboren met 36 weken. We ...
Bij mij een klein weekje! Daarna weer een vrolijk meisje; wel wat aanhankelijker ! Veel huid huid

2 maanden geleden

Volgens het schemaatje zit Teun er nu ook in en ik vind het echt moeilijk. Dat ontroostbaar zijn en niks willen, alleen maar huilen. Mijn partner gaat vanaf morgen weer aan het werk en ik vind het allemaal zo spannend om dan met hem alleen te zijn. 😪