M’n dochter is 8 weekjes en 2 dagen oud. Sinds eergisteren is mn dochter jengelig en soms ontroostbaar, dit ken ik niet van haar. Wil veel lichamelijke contact. Word soms uit haar slaap krijssent wakker. Geen reflux klachten of iets dergelijks..
Zou het bij een sprongetje passen??
Jup, klinkt zeker als sprong 2! Ik lees het oei ik groei boek steeds per sprongetje. Echt heel interessant!
P.s. nu gaan ze hun handen en voeten ontdekken e.d. Te leuk toch!
Hier is de kleine 8 weken en 3 dagen. Zit hier nu is sprongetje 2. Leuk om de ontwikkelingen te zien en in de app oei ik groei kan ik alles beetje bij houden en zien hoe en wat van alle sprongen erg leuk. Hebben ze ook spelletjes ect in gezet die je met de kleine kan doen.
Dag mama’s, benieuwd of jullie kleintjes nog steeds zoveel huilen/huiluurtje hebben? Hier ook al enkele dagen en ik hoop elke dag dat het minder wordt…
Ja herkenbaar! Emma is nu 11 weken,wel te vroeg geboren met 36 weken.
We zitten er middenin! Niet willen slapen, meer drinken, krijsend wakker worden uit haar slaap, en vooral veel huilen en niks is goed.
Hoelang is het bij jullie aan de gang? En/of hoelang heeft het geduurd.
Volgens het schemaatje zit Teun er nu ook in en ik vind het echt moeilijk. Dat ontroostbaar zijn en niks willen, alleen maar huilen. Mijn partner gaat vanaf morgen weer aan het werk en ik vind het allemaal zo spannend om dan met hem alleen te zijn. 😪