11 Reacties
11 dagen geleden
Hier ook een lastige fase (nu 17 weken, gecorrigeerd 15). Ik denk dat ik wel 20x de speen aan hem heb gegeven of over z’n bolletje heb geaaid. Gelukkig slaapt hij steeds meteen weer verder, maar ikzelf niet natuurlijk 🙈. Ben wel blij dat ie nog naast me ligt en ik dus niet m’n bed uit hoef..
11 dagen geleden
Als ik dit lees valt het hier tot nu toe nog wel mee..
Komt wel moeilijker in slaap de hele dag en ook voor die naar bed gaat, wat eerst 5 minuten wiegen was en erna zo weg leggen is nu 15/20 minuten wiegen en soms kunnen wegleggen door de dag
In de nacht wordt die 1x wakker ( tot nu toe!) En is dan wel gelukkig te troosten zonder fles.
Omdat hij overdag nu in slaap valt na de fles wil ik vanaf vandaag de fles boven op zijn kamer geven en hem dan erna zo in bed leggen. Of het lukt weet ik niet..
Zijn 1e ochtend slaapje lukt wel in bed, dan kan ik hem wakker weg leggen en is die 3 minuten even miemelen en dan kom ik terug, aai over de bol en slaapt die.
Laten huilen doen wij niet. Het is maar een fase, dan moeten we ons maar aanpassen en dan slaapt die overdag maar bij ons beneden.
11 dagen geleden
Hier vannacht wel heel actief gedronken. Ligt nu heerlijk te pitten
11 dagen geleden
Waarom zou je kindje geen 2 flessen kunnen drinken in de nacht? Vind dat niet meer als normaal🤷🏼♀️
11 dagen geleden
Hier ook eenkennigheid! Maar dat neemt een stuk af als we onze zoon wat laten wennen aan het bezoek. Dus niet meteen in de handen van het bezoek, maar even een half uurtje de kat uit de boom kijken. Hier lijkt sprong 4 alweer afgelopen? Heeft 1 week geduurd. Maar het kan ook zo zijn dat we nu wat goede dagen hebben en dat hij hierna weer lastigere dagen krijgt (ik durf nog niet te vroeg te juichen). Slapen in de nacht bleef goed gaan (gewoon zoals voorheen) maar slapen overdag een drama.
11 dagen geleden
Hier ook middenin sprong 4 en dat merken we hier ontzettend. Ons kleintje sliep echt diep vanaf 22:00 tot 4:30/5:00 voor een voeding en komt nu 4x in de nacht. Wil meer drinken. Het is heel zwaar, ook icm een peuter die ook weer om 6:00 naast het bed staat. Duurt hier al ruim 1,5 week. Wanneer stopt dit? Heel hard duimen..
11 dagen geleden
Reactie op Rdam 88
Oh haha, ik dacht dat je tot 6 maanden altijd naar de uitgerekende datum mo ...
Ja klopt is zover ik weet ook. Ik ben met 42+1 dag bevallen dus zit nu volgens de oei ik groei app ook in sprong 4. Terwijl een vriendin de zelfde dag is bevallen en nu in sprong 3 zit volgens de app. Dus ligt ook aan je uitgerekende datum, heeft het consultatiebureau mij ook gezegd.