5 Reacties

15 dagen geleden

Precies dezelfde ervaring op dit moment. Van welke datum is jouw baby? Met name de nachten zijn lastig, vanaf een uur of 4 heel onrustig en niet terug willen slapen… alleen wiegen zoals je zegt. Maar wil hem er ook niet aan laten wennen…😅

15 dagen geleden

Hier zijn we ondertussen ook begonnen met sprong 4 (15.2 weken oud). Hij komt s nachts ook vaker en overdag drinkt hij kort bij me en is tie vaker/sneller overstuur. Ik bedenk me altijd maar dat hij zoveel aan het leren is en dat dit voor hem best spannend is, dus dat hij even behoefte heeft aan extra knuffels en geborgenheid. Het vanuit zijn perspectief zien helpt mij om het te kunnen relativeren en te blijven doen. Ik denk dat je nu niet bang hoeft te zijn met slaap associaties aanleren, hij heeft je gewoon echt even nodig ❤️ Je kan eens de podcast: liefde van een moeder, luisteren. Gaf mij veel rust. Kan je partner 's nachts wat meer bijspringen/ het wiegen doen? + misschien tijd om het inbakeren af te leren? Dan kan hij een gewoon slaapzakje aan en hoef je je geen zorgen te maken over rollen/ zijslapen e.d.

15 dagen geleden

Reactie op Otto95

Hier zijn we ondertussen ook begonnen met sprong 4 (15.2 weken oud). Hij k ...
En daarbij.. het is ook een zwaar sprongetje. Maar het wordt echt beter mama! Probeer goed te bedenken wat jij nodig hebt om een 'leuke' mama te blijven en vraag dus hulp van je naaste.

14 dagen geleden

Reactie op momofaboy20

Precies dezelfde ervaring op dit moment. Van welke datum is jouw baby? Met ...
3 juli geboren en 4 juli uitgerekend. Thanks voor je reactie.

14 dagen geleden

Reactie op Otto95

En daarbij.. het is ook een zwaar sprongetje. Maar het wordt echt beter ma ...
Bedankt voor je reactie en fijn om te horen dat er meer zijn die dit herkennen. Weet even niet wat mij overkomt en merk dat het mij in de nacht best opbreekt.