Hi allemaal,
Ik ben op zoek naar wat support, tips en ervaringen met betrekking tot sprong 4. Ik zit er een beetje doorheen met een kleintje en een peuter van 2,5.
1. Ik heb het idee dat sprong 4 eerder kwam, namelijk 5 dagen eerder. Iemand hier ook ervaring mee?
2. Hoelang duurde bij jullie kleintje sprong 4? Ik weet dat elk kindje anders is, maar vind het fijn om te horen.
3. Nu het slapen.. nu ging het slapen in de avond al rommelig (15 weken en kan hem tot 22:00 niet in bed leggen en wil alleen gewiegd worden in mn arm), maar daarna sliep hij de nacht wel goed en kwam 1x voor een voeding. Nu komt hij ineens 3 keer en wil dan aan de borst en valt daarna weer in diepe slaap. Maar als hij dan even ligt begint hij in zn puckababy te zwaaien met zn armen en benen met wat geluid en is onrustig (slaapt ingebakend). Als ik hem niet meteen pak gaat het over op huilen. Vervolgens wil hij weer gewiegd worden en valt in diepe slaap en als ik hem weer wegleg begint het riedeltje opnieuw. Hiervoor sliep hij gewoon na zijn voeding en eventjes wiegen.. Het enige wat lijkt te werken is hem op zijn zij leggen, maar dit wil ik niet vanwege het gevaar. Is daar een verklaring voor dat hij dit opeens wil?
Het begint allemaal rommelig te worden en wil voorkomen dat hij straks ook slaapassociaties krijgt en ik hem moet blijven wiegen of op zijn zij leggen. Kan iemand hier ook iets qua slaapassociaties en ervaringen over delen?
Ik hoop op wat support, ervaringen en tips. Alvast bedankt!