555 Reacties
25 dagen geleden
Reactie op JilleWil
O jongens, onze baby is zo vroeg wakker na die nachten waarin die ook honde ...
Damn, je snapt het soms niet hè?
Die van mij werd om 06.15 uur wakker, terwijl ze voorheen makkelijk tot 07.00/07.30 kon pitten. Ik hoop dat dat terugkomt, heeft ze iig die extra uurtjes gepakt 💀
25 dagen geleden
Reactie op iklim
Nou nu is het 04:41 en meneertje is echt wakker, paar keer speen gegeven ma ...
Hier ook precies hetzelfde. Vandaag 19 weken. Gaat dit over 😱
Half 5 wakker en niet meer willen slapen. Rest van de nacht gaat ineens beter dan weken hiervoor met elk uur wakker. Hoe laten we hem langer slapen dan 5 uur?
25 dagen geleden
Hier nu 21weken en nog elk uur wakker geweest vanaf 2u. Gaan nu week 5 in.. Vorige week wel 2 betere nachten gehad (wel al 4/5 u wakker). Maar vanochtend om 6.45 werd ie wel leuk brabbelend ipv huilend wakker🥰
25 dagen geleden
Reactie op Baby050724
Hier nu 21weken en nog elk uur wakker geweest vanaf 2u. Gaan nu week 5 in.. ...
Ik dacht dat het na die 2 betere nachten over was maar niet dus
25 dagen geleden
Reactie op Burgje
Er is echt licht aan de tunnel mensen! Ik heb 7 verschrikkelijke weken geha ...
Oke nog even dan🙈 slaapjes overdag gaat hier gelukkig wel al goed en overdag zo vrolijk en actief.
25 dagen geleden
Hebben jullie ook dat je kleine het echt op een krijsen (lees: overstuur) zet als het tijd is voor een dutje? Gaat me echt aan m’n hart 💔
25 dagen geleden
Reactie op ietsmetkaas
Hebben jullie ook dat je kleine het echt op een krijsen (lees: overstuur) z ...
Ja.. maar dan wel eerst kalmeren.. het is een marathon momenteel. Maar gelukkig zijn we niet de enigen
25 dagen geleden
Reactie op iklim
Soms wel maar dan pak ik hem anders gaat hij echt niet slapen hoor als hij ...
Nee inderdaad, neem haar meteen bij me om haar te troosten. Ze zet het nu ook op een brullen als ik weg ga en ze stopt niet tot ik weer terug ben. Vind het heel heftig allemaal
25 dagen geleden
Reactie op CarolineF1986
Ja.. maar dan wel eerst kalmeren.. het is een marathon momenteel. Maar gelu ...
Nee klopt, de herkenning is ergens wel fijn. Hopelijk hoeft het niet te lang te duren allemaal
25 dagen geleden
Reactie op ietsmetkaas
Nee inderdaad, neem haar meteen bij me om haar te troosten. Ze zet het nu o ...
Tis echt moeilijk allemaal hier ook ben ik een half uur bezig om hem te laten slapen zodat hij in een half uur 40 minuten weer wakken kan worden
Ik probeer positief te blijven maar moet zeggen dat het me met de dag steeds meer begint te breken omdat ik zelf ook zo moe ben
25 dagen geleden
Iemand hier ook dat de nachten steeds beter gaan, langere stukken achter elkaar, maar overdag steeds slechter? Super lang een huilende baby wiegen voor misschien 20 minuten slaap?