559 Reacties

één maand geleden

Reactie op Anoniem1996557

Iemand hier ook dat de nachten steeds beter gaan, langere stukken achter el ...
Ja hier🥲 meer huilen en zo weinig slapen 😭

één maand geleden

Jup.. nachten gaan hier ineens een stuk beter, maar overdag is echt drama. Slaap telkens 20 minuten in zijn bedje, en dan weer huilen. En dan laat ik hem maar weer verder slapen op mij.

één maand geleden

Ja, hier ook! Slaapt opeens van 00.00/6.00 ipv om elke 2,5 uur. Maar overdag. Huuuuilen. Zo moe en niet slapen. Gewoon vanaf 7.00 tot 17.00 wakker. Af en toe 10 minuutjes dommelen en dan is ze er weer

25 dagen geleden

Reactie op iklim

Tis echt moeilijk allemaal hier ook ben ik een half uur bezig om hem te lat ...
Herkenbaar helaas. Maar wij kunnen dit, ook deze fase gaat weer voorbij!💪🏻

25 dagen geleden

Jaa dat deed mijn zoon ook, totdat hij ineens na 1 week een dutje van 2 uur deed 😶. Sindsdien is iig 1 dutje per dag lang, de rest kort of vaak dat hij na een dutje van 45 minuten maar een wakker tijd heeft van 15 minuten en dan weer naar bed gaat.

25 dagen geleden

Reactie op Burgje

Jaa dat deed mijn zoon ook, totdat hij ineens na 1 week een dutje van 2 uur ...
Ik zou van m’n stoel vallen als me dat zou gebeuren 😂 En na wakkertijd van 15 minuten weer naar bed, accepteert ie dat? Valt ie dan ook makkelijker in slaap?

25 dagen geleden

Reactie op Burgje

Jaa dat deed mijn zoon ook, totdat hij ineens na 1 week een dutje van 2 uur ...
En hoeveel weken was hij toen? Wat een droom haha

25 dagen geleden

Reactie op DiedeH94

Ik zou van m’n stoel vallen als me dat zou gebeuren 😂 En na wakkertijd van ...
Haha heb heel vaak gekeken of ie nog wel leefde 😂😂 Ja, meestal doe ik dan muziekje aan van de babyfoon en dan valt ie met 5 min in slaap en doet dan weer een slaap cyclus (soms twee).

25 dagen geleden

Reactie op simbamimi

En hoeveel weken was hij toen? Wat een droom haha
Haha dat heb ik ook vaak gedacht toen ik midden in de regressie zat! Met 20 weken kwam er ineens verbetering. Begon bij ons met 14 weken, toen direct piek van 15x per nacht eruit voor zo’n 3 weken, daarna twee weken rond de 10x en toen kwam die met veel honger dus ook weer flesjes gaan geven in de nacht, tot ik merkte dat hij overdag dus langer sliep en sindsdien gestopt met nacht voeding en nu gaat het goed. Echt bizar het verschil! Merk nu pas dat mijn lichaam aan het bijkomen is van de overlevingsstand

24 dagen geleden

Gisteren leek het erger dan ooit. Slapen overdag lijkt ze helemaal niet meer te willen, was totaal ontroostbaar steeds. Het eerste dutje van de dag lukte altijd, nu opeens niet meer. Meteen overstuur. Ze overstrekt zich wanneer we haar op de arm hebben en wilt alles zien. Ze is nu precies 19 weken, dit wordt de 4e week… wanneer houdt dit op? 😭

24 dagen geleden

Reactie op DiedeH94

Gisteren leek het erger dan ooit. Slapen overdag lijkt ze helemaal niet mee ...
Status hier: zoontje naar schoonouders gebracht gisteravond. Ik was echt gesloopt en m’n man is voor werk in t buitenland. Benieuwd of en hoe iedereen geslapen heeft 😅

24 dagen geleden

Reactie op AnneM90

Status hier: zoontje naar schoonouders gebracht gisteravond. Ik was echt ge ...
Ideaal dat je je zoontje even snel weg kon brengen om wat te rusten. Wij wonen in rotterdam en familie in brabant dus iets verder🙈 Hier ging het vannacht erger, vaak wakker geweest, gespreid over de hele nacht..

24 dagen geleden

Reactie op DiedeH94

Gisteren leek het erger dan ooit. Slapen overdag lijkt ze helemaal niet mee ...
Hier hetzelfde met dutjes overdag maar het laatste dutje gaat wel beter. Wij gaan nu week 6 in, hooelijk voor iedereen nog maar even..

23 dagen geleden

Is er al iemand waar het slapen overdag beter bij gaat?

23 dagen geleden

Reactie op simbamimi

Heel ietsjes, 2 dutjes van bijna een uur (55 minuten ofzo). Ze is wel snel huilerig. Doen jullie iets actiefs met de dutjes, slaap trainen? Of een methode? Ik merk dat ik zelf snel de speen erin gooi terwijl ze dat voorheen niet echt nodig had…. Wil het nu niet perse aanleren maar wil haar ook geborgenheid bieden. Van fysieke aanraking wordt ze nog onrustiger namelijk als in slaap vallen niet lukt.

23 dagen geleden

Reactie op simbamimi

Hier gaat het overdag wel goed, rond 8/9 uur 2 uurtjes en dan rond 12:00/13:00 1,5 uur en dan rond 15:00/16:00 een uurtje. ‘s nachts is daarentegen een ramp

23 dagen geleden

Reactie op DiedeH94

Heel ietsjes, 2 dutjes van bijna een uur (55 minuten ofzo). Ze is wel snel ...
Ik moet zeggen dat ik er eigenlijk bij blijf en de speen geef, anders is hij zo overstuur. Hoe oud is je kind nu en merk je overdag dus verschil?

23 dagen geleden

Bij mij is die vannacht 7 x wakker geworden. Hoe kan dit ineens???? Hij is 20 weken dan kan die ellende toch niet nu ineens beginnen

23 dagen geleden

Reactie op simbamimi

Ik moet zeggen dat ik er eigenlijk bij blijf en de speen geef, anders is hi ...
Mijn dochter is nu 19+1 weken. Voorheen kon ik haar dus zonder gedoe, wakker maar moe wegleggen. Paar keer haar neusje aaien en dat was het. Nu is ze zo overstuur en helpt aanraking juist averechts lijkt het. Nog harder huilen, hoofd heen en weer schuiven en trappelen. Ook al houd ik het even vol, ze lijkt zich nog meer op te winden 🥹 Ook speen pakt ze dan niet, spuugt hem uit of pakt hem niet eens. Wat ik kan snappen als je zo overstuur bent en iemand probeert er een stop in te doen 😅 Heel veel beter gaat het dus niet, merk alleen ander gedrag (bijna boos) en snel huilen.

23 dagen geleden

Reactie op roosss12

Bij mij is die vannacht 7 x wakker geworden. Hoe kan dit ineens???? Hij is ...
Merkte je voorheen niks? Omg je zou bijna denken dat je de dans ontsprongen bent! Dat hoop ik alsnog voor je 🙏🏻 Misschien een onderliggend tandje, virusje?