562 Reacties

23 dagen geleden

Wat ik nu heb meegemaakt... 23.50 en 1.30 al gevoed. Toen om 2.15 wakker, waarbij niet makkelijk in slaap te voeden. Daarom als test maar eens een schone luier s nachts gegeven, aangezien het vanaf een uur of 2-4 meestal drama is met elk half uur tot uur wakker worden. Nu werd hij klaar wakker door het luier verschonen, waardoor het een uur duurde voor ik hem weer in slaap gevoed kreeg. Daarna werd ik om 7.00 wakker!!! 3,5 uur geslapen. Bijzonder toch hoe blij je met zoiets kan zijn haha😅

23 dagen geleden

Reactie op DiedeH94

Merkte je voorheen niks? Omg je zou bijna denken dat je de dans ontsprongen ...
Niet echt.. ja overdag wel hoor veel bij je willen zitten. Ja zal dan ‘s nachts misschien wel met tandjes te maken hebben. Maar ik voel niet echt een knobbeltje

23 dagen geleden

Reactie op roosss12

Niet echt.. ja overdag wel hoor veel bij je willen zitten. Ja zal dan ‘s na ...
Misschien je kindje al wel

23 dagen geleden

Reactie op roosss12

Niet echt.. ja overdag wel hoor veel bij je willen zitten. Ja zal dan ‘s na ...
Ik voelde ook geen knobbeltje maar zie duidelijk 2 witte puntjes in haar onderkaak zitten. Misschien is t bij jouw kindje ook zo?

23 dagen geleden

Reactie op DiedeH94

Ik voelde ook geen knobbeltje maar zie duidelijk 2 witte puntjes in haar on ...
Oké dankjewel. Heb je tips? Ik heb alleen iets waarop hij kan bijten en een speen gekocht met bijt gedeelte

23 dagen geleden

Hier vannacht drama. Dachten dat het voorbij was aangezien ze gisteren ineens sliep tot 06:45. Helaas dus niet. Hele nacht weer bezig geweest met de speen, en om 03:30 klaar wakker en lachen. Wanneer is dit voorbij 🤣

23 dagen geleden

Reactie op roosss12

Oké dankjewel. Heb je tips? Ik heb alleen iets waarop hij kan bijten en een ...
Bijtring die je kan koelen in de koelkast en dentinox voor tegen de pijn. Daarnaast paracetamol

23 dagen geleden

Reactie op DiedeH94

Bijtring die je kan koelen in de koelkast en dentinox voor tegen de pijn. D ...
Of viburcol zetpillen ipv paracetamol

23 dagen geleden

Reactie op CarolineF1986

Of viburcol zetpillen ipv paracetamol
Oh, wat voor zetpillen zijn dat? Heb je er goede ervaringen mee?

23 dagen geleden

Reactie op ArankaRomy

Hier vannacht drama. Dachten dat het voorbij was aangezien ze gisteren inee ...
Oh wat rot is dat dan 😂 hopelijk was dat eenmalig een stapje terug en vannacht weer een stap vooruit

23 dagen geleden

Reactie op DiedeH94

Oh, wat voor zetpillen zijn dat? Heb je er goede ervaringen mee?
Werkt bij ons perfect! Is kamille en werkt rustgevend

23 dagen geleden

Reactie op DiedeH94

Oh wat rot is dat dan 😂 hopelijk was dat eenmalig een stapje terug en vann ...
Ik hoooop het ook! We blijven positief hahaha

23 dagen geleden

Reactie op ArankaRomy

Hier vannacht drama. Dachten dat het voorbij was aangezien ze gisteren inee ...
Hahah ooo echt he. Ik zei gisteren op de verjaardag volgensmij zijn we erdoor gezien hij overdag weer makkelijker gaat slapen. Nou vannacht ineens weer om 1 u en half 4. En om half 4 dacht meneer dat het tijd was om de dag te beginnen dit hebben we nog nooit eerder meegemaakt 🙈

23 dagen geleden

Met hoeveel weken zou het klaar moeten zijn dames???

23 dagen geleden

Reactie op roosss12

Bij mij is die vannacht 7 x wakker geworden. Hoe kan dit ineens???? Hij is ...
🙈🙈🙈 vreselijk he. Ik dacht ook we zijn er doorheen maar vannacht was ook drama..niet eerder zo heftig met hem meegemaakt. Snap er niks van. De dutjes overdag gaan een stuk beter. Hij is 20.3 week.

23 dagen geleden

Reactie op annesv92

🙈🙈🙈 vreselijk he. Ik dacht ook we zijn er doorheen maar vannacht was ook ...
Ik las net in een gids dat er slaapcondolisatie plaatsvind. Wanneer het dus overdag weer goed gaat, valt je baby terug bijv. In de nacht. Dat is een cyclus die je baby dus doormoet blijkt… 💀

23 dagen geleden

Reactie op DiedeH94

Ik las net in een gids dat er slaapcondolisatie plaatsvind. Wanneer het dus ...
Bij ons gaat het al 4 weken dag en nacht slecht Ben benieuwd hoe lang het nog aan gaat houden 🥲

23 dagen geleden

Reactie op annesv92

Hahah ooo echt he. Ik zei gisteren op de verjaardag volgensmij zijn we erdo ...
Hier dus precies t zelfde. Verschrikkelijk 😤 hopen dat het snel voorbij is

23 dagen geleden

Ik heb tegenwoordig ook moeite met slaapsignalen probeer 1.5u/2u aan te houden Soms merk ik gewoon echt niet dat hij slaap heeft Nog meer mensen ervaring?

23 dagen geleden

Ik merk dat ik echt wanhopig begin te worden en niet meer positief kan blijven. We zitten er al 5 weken diep in, de wallen hangen op mn knieën, het huis is een puinhoop en ik voel me belabberd. Wanneeeeeeeer houdt dit op?! Of wat doe ik verkeerd??