562 Reacties
23 dagen geleden
Wat ik nu heb meegemaakt... 23.50 en 1.30 al gevoed. Toen om 2.15 wakker, waarbij niet makkelijk in slaap te voeden. Daarom als test maar eens een schone luier s nachts gegeven, aangezien het vanaf een uur of 2-4 meestal drama is met elk half uur tot uur wakker worden. Nu werd hij klaar wakker door het luier verschonen, waardoor het een uur duurde voor ik hem weer in slaap gevoed kreeg. Daarna werd ik om 7.00 wakker!!! 3,5 uur geslapen. Bijzonder toch hoe blij je met zoiets kan zijn haha😅
23 dagen geleden
Reactie op roosss12
Niet echt.. ja overdag wel hoor veel bij je willen zitten. Ja zal dan ‘s na ...
Misschien je kindje al wel
23 dagen geleden
Hier vannacht drama. Dachten dat het voorbij was aangezien ze gisteren ineens sliep tot 06:45. Helaas dus niet. Hele nacht weer bezig geweest met de speen, en om 03:30 klaar wakker en lachen. Wanneer is dit voorbij 🤣
23 dagen geleden
Reactie op DiedeH94
Bijtring die je kan koelen in de koelkast en dentinox voor tegen de pijn. D ...
Of viburcol zetpillen ipv paracetamol
23 dagen geleden
Reactie op DiedeH94
Oh, wat voor zetpillen zijn dat? Heb je er goede ervaringen mee?
Werkt bij ons perfect! Is kamille en werkt rustgevend
23 dagen geleden
Reactie op DiedeH94
Oh wat rot is dat dan 😂 hopelijk was dat eenmalig een stapje terug en vann ...
Ik hoooop het ook! We blijven positief hahaha
23 dagen geleden
Reactie op ArankaRomy
Hier vannacht drama. Dachten dat het voorbij was aangezien ze gisteren inee ...
Hahah ooo echt he. Ik zei gisteren op de verjaardag volgensmij zijn we erdoor gezien hij overdag weer makkelijker gaat slapen. Nou vannacht ineens weer om 1 u en half 4. En om half 4 dacht meneer dat het tijd was om de dag te beginnen dit hebben we nog nooit eerder meegemaakt 🙈
23 dagen geleden
Reactie op roosss12
Bij mij is die vannacht 7 x wakker geworden. Hoe kan dit ineens???? Hij is ...
🙈🙈🙈 vreselijk he. Ik dacht ook we zijn er doorheen maar vannacht was ook drama..niet eerder zo heftig met hem meegemaakt. Snap er niks van. De dutjes overdag gaan een stuk beter. Hij is 20.3 week.
23 dagen geleden
Reactie op annesv92
🙈🙈🙈 vreselijk he. Ik dacht ook we zijn er doorheen maar vannacht was ook ...
Ik las net in een gids dat er slaapcondolisatie plaatsvind. Wanneer het dus overdag weer goed gaat, valt je baby terug bijv. In de nacht. Dat is een cyclus die je baby dus doormoet blijkt… 💀
23 dagen geleden
Reactie op annesv92
Hahah ooo echt he. Ik zei gisteren op de verjaardag volgensmij zijn we erdo ...
Hier dus precies t zelfde. Verschrikkelijk 😤 hopen dat het snel voorbij is