565 Reacties

24 dagen geleden

Reactie op layla223

Ik merk dat ik echt wanhopig begin te worden en niet meer positief kan blij ...
Ik begrijp precies wat je bedoelt Hier zelfde verhaal heb 3 wasmanden vol met schone was Elke ochtend denk ik vandaag gaan we positief de dag beginnen maar het lukt steeds minder. Nachten elk uur wakker, overdag niet willen slapen Ik slaap alleen als mijn man thuis is van 21u tot 23u. Voor de rest is het fulltime doorgaan. Enige tip die ik voor jou heb is misschien iemand die het even een paar uur kan overnemen zodat je toch iets van rust hebt Veel succes ❤️

24 dagen geleden

Reactie op DiedeH94

Ik las net in een gids dat er slaapcondolisatie plaatsvind. Wanneer het dus ...
Oh wist ik niet. En hoelang duurt die periode nog dan😵‍💫🙈

24 dagen geleden

Reactie op layla223

Ik merk dat ik echt wanhopig begin te worden en niet meer positief kan blij ...
Ik voel met je mee, hier ook. En wat iklim zegt: elke dag toch met goeie moet starten maar bij het eerste dutje is het meteen weer gezeik 💀 Ook is hier de hut een puinzooi en heb ik een broer die constant zegt: ja maar mijn kind is zo makkelijk, die sliep met 6 weken al door. Je moet je niet druk maken, daardoor lukt het sowieso niet…. Kan hem wat aan doen 💀

24 dagen geleden

Reactie op annesv92

Oh wist ik niet. En hoelang duurt die periode nog dan😵‍💫🙈
Dat zeggen ze er niet bij 😭 kwestie van dagen/een week?

24 dagen geleden

Reactie op DiedeH94

Ik voel met je mee, hier ook. En wat iklim zegt: elke dag toch met goeie mo ...
Ja ik zie ook echt tegenop als hij naar bed moet wil het liefst uitstellen omdat het elke keer gezeik is haha 🥲 Ik moet eerlijk zeggen ik heb ook niet echt hoop meer dat het overgaat dus probeer eigelijk hem te volgen zodat ik het “accepteer”

24 dagen geleden

Gisteravond na twijfelen toch een droomvoeding gegeven, was bang dat het zijn ritme (welke eigenlijk🤣) in de war zou schoppen. Uiteindelijk maar 20cc op.. 😑 Maaar mn zoontje is maar 3 keer wakker geworden vannacht! Hoop dat het zo blijft of zelfs beter wordt, maar er is dus hoop! Nog even volhouden iedereen!

23 dagen geleden

Hoe drinken jullie kindjes? Volgens mij zijn we dus al even uit de sprong. Maar die van ons, het blijft een worsteling om een fles te geven. Ze is vaak heel bewegelijk, duwt na 30 cc de fles weg. De tandjes zijn ook door. Maar ze drinkt (als ik niks doe) max 90 cc …

23 dagen geleden

Reactie op Kleine Emmy

Hoe drinken jullie kindjes? Volgens mij zijn we dus al even uit de sprong. ...
Lastig he. Hier mijn zoontje ook suuuper wild en heel erg onrustig ik voed hem zelf maar dat is bijna geen doen. Ik zoek de rust op dan gaat het redelijk goed

23 dagen geleden

Heel herkenbaar! Nu bij 19 weken. Vooral de korte slaapjes overdag en het vechten tegen zn slaap in de avond. Lachen en huilen gaat door elkaar en de Ene keer wilt hij graag geknuffeld/getroost worden andere keer helemaal niet. Het is best even zoeken🙈

23 dagen geleden

Iemand tips? Weer geslapen tot 02:45. Vanaf dan trekt ze elke keer die speen uit haar mond, waardoor ze wakker word en gaat krijsen. Heb al met een laken haar handjes vast gemaakt in haar bedje. Dit werkt niet. Ik moet zelf haar handen vast houden zodat ze in slaap valt. Maar dan slaapt ze 5 min en gaat het weer van voor af aan. 😤

23 dagen geleden

Reactie op ArankaRomy

Iemand tips? Weer geslapen tot 02:45. Vanaf dan trekt ze elke keer die spee ...
En een nunki lakentje? Dat is een tussenmanier om inbakeren af te bouwen, wellicht kan het nu ook nog helpen tegen de onrustige handjes? Of afbouwen van de speen? 🫠💀 Ikzelf merk ook dat wanneer ik in zeldzame momenten de speen geef, ze met haar handje ernaar toe gaat en ook eraan gaat friemelen. Met gevolg dat ie eruit valt en het alsnog huilen is. Hier alweer van 05.15 uur wakker, halve fles erin en terug inslaap aan het helpen zodat we gewoon eens de dag weer later kunnen starten. Doordat ze steeds zo vroeg komt, gaat ze uiterlijk 18.30 uur naar bed en 18.00 uur de fles. Het vervroegt zichzelf nu steeds lijkt het ….

23 dagen geleden

Zijn er hier meer mama’s waarbij hun kindje telkens rond 04:00/05:00 wakker word? Ons zoontje slaap van 19:00 en 04:30 en daarna word hij wakker en krijg ik hem niet meer in slaap.. Net sliep hij even maar word hij na 20 min weer wakker en zo gaat het maar door..

23 dagen geleden

Reactie op simbamimi

Zijn er hier meer mama’s waarbij hun kindje telkens rond 04:00/05:00 wakker ...
Ja hier hetzelfde, heb hem vandaag bij me in bed genomen, en is hij weer verder gaan slapen als een roosje..

23 dagen geleden

Reactie op femke91

Ja hier hetzelfde, heb hem vandaag bij me in bed genomen, en is hij weer ve ...
Wij nemen hem ook in bed, maar slaapt dan telkens maar een half uurtje.. in mijn armen slaapt die wel verder, maar ik zit al dagen vanaf 04:30 rechtop.. vermoeiend. Geef je de fles nog om 23:00?

23 dagen geleden

Reactie op simbamimi

Wij nemen hem ook in bed, maar slaapt dan telkens maar een half uurtje.. in ...
Ja ik geef om 23.00 nog een fles, het is ook helemaal niet dat hij honger heeft. Denk ook gewoon dat hij ff bij mama wil. We hebben zelfs nachten gehad dat hij doorsliep van 23.00 tot 7.00.. nu opeens weer 2 nachten niet meer

23 dagen geleden

Reactie op femke91

Ja ik geef om 23.00 nog een fles, het is ook helemaal niet dat hij honger h ...
Hier sinds vorige week gestopt met de fles van 23:00, omdat ik hem gewoon niet wakker kreeg. Slaapt nu dus door van 19:00 tot 04:30 ongeveer, soms even er heen voor de speen maar idd vanaf 04:30 gewoon even mama nodig denk ik.. hopelijk snel voorbij!

23 dagen geleden

Reactie op simbamimi

Hier sinds vorige week gestopt met de fles van 23:00, omdat ik hem gewoon n ...
Als die van mij van 19:00 tot 4:30 slaapt dan gaat bij mij de vlag uit! Heb je enig idee hoe blij je hiermee moet zijn😅

23 dagen geleden

Reactie op layla223

Als die van mij van 19:00 tot 4:30 slaapt dan gaat bij mij de vlag uit! Heb ...
Moet zeggen dat dit ook pas een paar dagen is, hoor… voorheen echt een hele slechte slaper gehad. De ene nacht gaat het wel goed. En de andere nacht moet ik er ook drie keer heen. Maar hij heeft een periode gehad dat hij letterlijk ieder uur wakker was. Ik hoop dat dit een slaapregressie al was

23 dagen geleden

Reactie op simbamimi

Zijn er hier meer mama’s waarbij hun kindje telkens rond 04:00/05:00 wakker ...
Jep hier telkens om 5.00uur kan er echt de klok op zetten. Ik neem haar dan bij me in bed en dan slaapt ze door tot 7.00/7.30uur. Dan start ik de dag met haar. Heel af en toe slaapt ze wel eens door tot 6.00/7.00 maar komt bijna niet voor 😅.

23 dagen geleden

Hier gingen de nachten nog oké maar afgelopen nacht elke 2 uur wakker geweest 🥲