565 Reacties

23 dagen geleden

Reactie op DiedeH94

En een nunki lakentje? Dat is een tussenmanier om inbakeren af te bouwen, w ...
Ga ik proberen! Hoe begin ik ermee om de speen af te bouwen? 🤣. Ja verschrikkelijk hè…

23 dagen geleden

Reactie op DiedeH94

En een nunki lakentje? Dat is een tussenmanier om inbakeren af te bouwen, w ...
Update: madam heeft nog van 06.30 tot 07:45 geslapen. Heel ander kindje nu! Gisteren was het non stop gillen. Nu lachen etc! Eerste dutje ging ook goed, zonder gekrijs, wel beetje jammeren. Hopelijk kan ik zo t oude ritme toch een beetje terug krijgen.

23 dagen geleden

Reactie op ArankaRomy

Ga ik proberen! Hoe begin ik ermee om de speen af te bouwen? 🤣. Ja versc ...
Tja hoe doe je dat 😅 uhm, aaien over het hoofdje, hand op de buik ter geruststelling? Mijn dochter gaat dan sowieso al met haar handje naar haar mondje, en gaat daar op een gegeven moment op zuigen. Maakt jouw kindje al zo’n beweging?

23 dagen geleden

Reactie op DiedeH94

Tja hoe doe je dat 😅 uhm, aaien over het hoofdje, hand op de buik ter geru ...
Ga ik doen! Ja ze was heel erg veel aan het duimzuigen. Sinds ze in sprong 4 zat is ze daar ineens mee gestopt (?).

23 dagen geleden

Reactie op ArankaRomy

Ga ik doen! Ja ze was heel erg veel aan het duimzuigen. Sinds ze in sprong ...
Dit herken ik! Nu is het haar hele hand en krijgt het vaak ook niet voor elkaar, met frustratie van dien. Wellicht helpen met sturen? Of eerst met de speen en daarna deze weghalen en handje begeleiden?

23 dagen geleden

Pffff ik dacht echt dat we er bijna doorheen waren maar het wordt nog erger 😅. Nu bijna 19 weken, wordt s nachts elke twee uur wakker en de dagdutjes duren ineens ook maar 30 min. Dutjes maar gewoon opgeven?

23 dagen geleden

Reactie op Kersepitje2022

Pffff ik dacht echt dat we er bijna doorheen waren maar het wordt nog erger ...
Ik had het opgegeven vandaag. Nu heb ik een oververmoeide baby die helemaal niks wil 🥹

23 dagen geleden

Pffff ik dacht echt dat we er bijna doorheen waren maar het wordt nog erger ...
Die van ons ook 19+3 zelfde verhaal Nachten elk 1.5/2u en overdag dutjes 30/40 minuten

23 dagen geleden

Reactie op layla223

Als die van mij van 19:00 tot 4:30 slaapt dan gaat bij mij de vlag uit! Heb ...
Hahaha hier ook. Komt zelfden voor. Vaak om 1 u en 4 uur, echt heel erg vermoeiend. Maar als hij dan die van 1 u overslaat en ik zie 03.30 staan dan ben ik me toch een potje blij hahah

23 dagen geleden

Reactie op DiedeH94

Dit herken ik! Nu is het haar hele hand en krijgt het vaak ook niet voor el ...
Jaa klopt, hier ook! Speelgoed gaat ook allemaal in de mond. Ja heb net een filmpje gezien over dat we dus de speen niet in de mond moeten doen. Maar in haar handje! Dan leert ze hem dus zelf te pakken en in haar mond te doen. Hier beginnen wij nu mee. Hopelijk helpt het

23 dagen geleden

Reactie op ArankaRomy

Ik had het opgegeven vandaag. Nu heb ik een oververmoeide baby die helemaal ...
Ik moet er drie keer heen rennen om hem een uurtje te laten slapen…

23 dagen geleden

Ik moet er drie keer heen rennen om hem een uurtje te laten slapen…
Verschrikkelijk hè… gisteren 45 min bezig geweest voor een dutje van 30 min. Hoeveel week is die van jou?

23 dagen geleden

Die van ons krijst vandaag alles bij elkaar. Maar echt krijsen krijsen. Niet willen slapen. Niet te doen. Nu 17 weken. Oftewel 4 maanden.

22 dagen geleden

Bij ons in het wonder boven wonder heel goed gegaan, om 8 uur naar bed en nu om 7 uur ligt meneer nog steeds te slapen en is tussendoor niet wakker geweest

22 dagen geleden

Reactie op First1

Die van ons krijst vandaag alles bij elkaar. Maar echt krijsen krijsen. Nie ...
Zo’n dag had ik maandag. Vreselijk was dat :( hopelijk voor jou ook maar 1 dag ellende

22 dagen geleden

Reactie op Kaybxx

Bij ons in het wonder boven wonder heel goed gegaan, om 8 uur naar bed en n ...
Ik zou janken van geluk 😂

22 dagen geleden

Reactie op Kaybxx

Bij ons in het wonder boven wonder heel goed gegaan, om 8 uur naar bed en n ...
Wow genieten! Was al blij dat ons zoontje alleen tussen 1 en 1.30 om zn speentje vroeg🙈

22 dagen geleden

Oh jongens, ik trek het niet meer… die hazenslaapjes overdag. Ik ben er alleen maar mee bezig, kan niet eens even douche of op mijn gemak het huis een beetje poetsen.. wanneer houd het op

22 dagen geleden

Reactie op simbamimi

Oh jongens, ik trek het niet meer… die hazenslaapjes overdag. Ik ben er all ...
Ik kan je alleen maar de hand schudden en je een virtuele knuffel geven 🥹 Hoe oud was je kindje ook alweer? En hoelang denk je er al in te zitten?

22 dagen geleden

Reactie op simbamimi

Is er al iemand waar het slapen overdag beter bij gaat?
Ja hier gaat het overdag nu beter! In de ochtend 1 slaapcyclus tijdens dutje van half 9 (40/45 minuten) en dan naar bed om 11.15 uur tot 13.15/13.30 en dan naar bed om 15.30 uur voor 1 slaap cyclus en dan wakker tot ze de nacht in gaat rond 18.30-19.00 uur. Vannacht kwam ze om 23.50 uur en om 04.30 uur & dan wel om 05.45 uur klaarwakker.