565 Reacties

23 dagen geleden

Reactie op Mommyof1

Ja hier gaat het overdag nu beter! In de ochtend 1 slaapcyclus tijdens dutj ...
Hoe oud is jullie kleine Die van ons is 19+4 slaapt overdag echt niet langer dan 45 minuten en in de nacht elk 1.5u 🥲

23 dagen geleden

Ik begin ook echt de hoop te verliezen, vorige week gingen na 6 weken ellende de nachten eindelijk wat beter, nog maar 1 nachtvoeding en gewoon weer slapen tot 6.30 uur. Slaapjes overdag zijn nog steeds drama, kort korter kortst. En nu sinds 2 dagen weer mega veel onrust in de nacht, vaak wakker, 3 voedingen (en ook echt honger, want de flessen gaan leeg) en overdag is het nog meer om te janken. Hij is nu bijna 22 weken en volgens mij rollen we nu vrolijk sprong 5 in 🥴 Ik ben zo moe.. Had toch ergens wel gehoopt dat het inmiddels wel beter zou gaan…

23 dagen geleden

Reactie op DiedeH94

Ik kan je alleen maar de hand schudden en je een virtuele knuffel geven 🥹 ...
Hij is officieel 6,5 maand, maar te vroeg geboren. Dus gecorrigeerd is hij 18 weken. En die van jou? De hazenslaapjes hebben we echt al weken, maanden maar voorheen kreeg ik hem nog wel in slaap. Nu iedere keer weer opnieuw wakker.. dat is nu denk ik al zo’n 3 weken

23 dagen geleden

Reactie op simbamimi

Oh jongens, ik trek het niet meer… die hazenslaapjes overdag. Ik ben er all ...
Ik neem die van ons gewoon mee in de wipper als ik wil douchen. Kijkt dr ogen uit in de badkamer. En slapen in bed wil ze ook niet overdag maar in de wagen werkt vaak nog wel. Neem ze lekker mee naar buiten ‘s middags en als ik terug kom de wagen in wat koelere ruimte in huis zoals bijkeuken en dan slaapt ze vaak nog poosje door.

23 dagen geleden

Reactie op CoraD

Ik neem die van ons gewoon mee in de wipper als ik wil douchen. Kijkt dr og ...
Ja, dat doe ik ook en werkt meestal goed!

23 dagen geleden

Reactie op Madelief28

Ik begin ook echt de hoop te verliezen, vorige week gingen na 6 weken ellen ...
Ik schud je de hand 💪 we kunnen dit!

23 dagen geleden

Reactie op simbamimi

Hij is officieel 6,5 maand, maar te vroeg geboren. Dus gecorrigeerd is hij ...
Oh jeetje ja, ik heb ook sinds een week of 17 dat ik haar in de middag niet langer kan laten slapen. Ze is nu 19+2…. Ik ben er nu al klaar mee 😂 Vraagje: wat als je kindje dus eeerder wakker wordt en het nog een uur duurt voordat ie weer mag eten: blijf je dan je best doen om je kindje nog een uur te laten slapen of haal je de voeding iets naar voren? Mijn hele “schema” is door de war nu. Het is niet meer, slapen-voeden-spelen-slapen.

23 dagen geleden

Reactie op DiedeH94

Oh jeetje ja, ik heb ook sinds een week of 17 dat ik haar in de middag niet ...
Dit was mijn schema.. Vaak doet hij nu in de ochtend en laatste dutje maar een half uur. In de middag ook, maar dan probeer ik hem echt nog in slaap te helpen. Vaak lukt dit alleen bij mij en zit ik dus 2u op bed met hem… Maar het schema is hier nu ook helemaal overhoop hoor. 07.00 = flesje 08.45/09.00 - 10.00 = slapen 10.00 = fruit hapje 11.00 = flesje 11.45/12.00 - 14:15 = slapen 15:00 = flesje 16.00 / 17.00 = slapen 17.00 = groente hapje 18.30 = flesje 19:00 = slapen

23 dagen geleden

Nou de knoppen werken blijkbaar niet… kan niet reageren op Posts. Maar @diedeH94 helaas vandaag alsnog een krijsende baby

23 dagen geleden

Reactie op iklim

Hoe oud is jullie kleine Die van ons is 19+4 slaapt overdag echt niet lang ...
Vreselijk zeg! Geef je BV? Onze kleine is ook van 20 juli!

23 dagen geleden

Reactie op Mommyof1

Vreselijk zeg! Geef je BV? Onze kleine is ook van 20 juli!
Ow toevallig ja borstvoeding

23 dagen geleden

Reactie op First1

Nou de knoppen werken blijkbaar niet… kan niet reageren op Posts. Maar @die ...
Wat naar zeg. Hier nu bijna 21 weken en merk dat hij nu rustiger is en weer makkelijker toegeeft aan z'n slaap. 🙏 Ik liet hem op de moeilijke momenten veel in de kinderwagen slapen en bij mij in de draagzak dit voorkwam een oververmoeide krijsende baby heb het namelijk ook paar keer gehad. Misschien een idee ook voor jou?

22 dagen geleden

Ik ben zo moe. Hier alweer bezig met een onrustige baby sinds 01:00. Heb nog geen halfuur slaap gehad. 🥹

22 dagen geleden

Reactie op ArankaRomy

Ik ben zo moe. Hier alweer bezig met een onrustige baby sinds 01:00. Heb no ...
Zelfde verhaal hier Ben zo moe elke nacht huilen omdat het zo drama is duurt alweer meer dan 4weken gaat het ooit over

22 dagen geleden

Ik ben sinds 3 weken terug naar werk en merk dat de oververmoeidheid echt steeds erger wordt. Onze baby is nu 19 weken (geboren met 41 weken). Wij geven altijd droomvoeding om 23:00. Voor zijn sprong sliep hij altijd door tot 5:00. Daarna konden we altijd wel 2 of 3 keer de speen geven zodat ik echt pas om 6:30 eten hoefde te geven voor het eerst. Nu wordt hij elk uur wakker vanaf 3:00 en wil dan echt eten. Dit is nu al zo een 5 weken. Ik merk dat ik zelf ook veel moeite heb om in slaap te vallen nadat ik borstvoeding heb gegeven. Ik ben dan echt klaarwakker aangezien ik wel 30 minuten bezig ben. Iemand tips om sneller in slaap te vallen? Voorheen viel ik wel weer makkelijk in slaap, maar sinds ik terug ben naar werk heb ik heel veel stress waardoor ik niet kan slapen.

22 dagen geleden

Om de mamas weer een riem onder de het te steken, het gaat echt beter worden! Ik dacht na 7 weken niet slapen dat ik het echt niet meer kon, maar mijn zoontje slaapt ineens de hele nacht door van 19-6:30. Begon een nacht met dat hij tot 5 uur sliep, nacht erna tot 6 en nu dus tot 6:30. Het kan echt! Heb een tijdje droomvoeding gegeven rond 10 uur, maar ben daar sinds gister ook mee gestopt en hij sliep nog steeds door.

22 dagen geleden

Reactie op Burgje

Om de mamas weer een riem onder de het te steken, het gaat echt beter worde ...
Zoontje is nu 22 weken en 4 dagen

22 dagen geleden

Oh wat ik lees was het weer raak vannacht 🫣 Hier had ik gisteren per ongeluk na 16.00 uur een dutje aangeboden omdat het weer hazenslaapjes waren van 30min. Opeens sliep ze van 16.45 uur tot 18.00 uur? Werd uit haar zelf wakker, daarna avondprogramma gedraaid (spelen, douchen, eten, naar bed). Ging daardoor sinds weken later dan 19.00 uur naar bed en werd om 07.15 uur wakker 🤯 Weet ff niet wat me overkomt en ben zo bang dat dit eenmalig is 🥲

22 dagen geleden

Reactie op michalquaak

Ik ben sinds 3 weken terug naar werk en merk dat de oververmoeidheid echt s ...
Oh jeetje, ik snap heel goed dat je door de stress van werk niet meer in slaap kan vallen. Ik neem aan dat je bij het voeden de lichten gedimd houd en het heel rustig houd? Misschien een slaapmasker op wanneer je weer ligt, zodat het goed donker is? Toen ik nog borstvoeding gaf, deed ik daarna een ontspanningsoefening/ademhalingsoefening om zo weer rustig te worden. Succes ❤️

22 dagen geleden

Reactie op DiedeH94

Oh wat ik lees was het weer raak vannacht 🫣 Hier had ik gisteren per onge ...
Haha herken dat gevoel, angst dat het eenmalig is. Ach misschien is dat zo, maar heb je vannacht iig normaler kunnen slapen hé 😀