565 Reacties
22 dagen geleden
Reactie op Romyyyyyyy
Hoe oud zijn jullie kindjes en vanaf welke week zitten jullie er al in?😢
Ons zoontje is nu 22 weken en zitten nu in week 6. Al veel ontdekt, omrollen had hij een soort pauze in volgens mij haha maar sinds deze week weer mee bezig maar de nachten gaan nog moeizaam maar hij is ook verkouden nu
22 dagen geleden
Onze dochter is nooit een goede slaper geweest, maar sinds deze week zijn de nachten dramatisch. Na elke slaap cyclus wordt ze wakker en moet ze getroost worden (gelukkig kan ik haar meestal wel troosten terwijl ze in de co sleeper ligt). Heerlijke combi want ook deze week begonnen met werken, een nieuwe baan ook nog.
Ze sliep sinds vorige week eindelijk de avonden in haar eigen bed, voorheen op mij op de bank. Ik wil dit eigenlijk ook niet meer terug draaien, maar ze is zo onrustig! Bang dat ze anders na de slaap regressie niet meer in bed wil slapen. Hoe gaan jullie hier mee om?
22 dagen geleden
Reactie op Jannekek19
Onze dochter is nooit een goede slaper geweest, maar sinds deze week zijn d ...
Ze gaat nu ontdekken dat jij weg kan gaan. Dat is een fase. Heeft ze een goede voeding gehad voor het slapen gaan en zijn alle boertjes eruit? Dan zou ik vooral nu doen wat jou het meeste rust geeft. Als dat, nu, is dat ze bij jou ligt of je partner eventueel, dan is dat prima. Na de moeilijke periode is er genoeg ruimte om weer in eigen bed te slapen s avonds. Zo hebben wij het gedaan. Succes met je nieuwe baan!
22 dagen geleden
Hier wil ze snachts op me slapen, maar dit is ze dan ook weer gauw zat. Als ik dr dan naast me leg wil ze toch weer bij mij liggen en zo gaat het de hele nacht🙈 herkent iemand dit?
22 dagen geleden
Nou, ik dacht dat we al in de slaap regressie zaten. Maar meneer werd vannacht om het uur wakker, en dan was hij ook klaar wakker. Niets hielp, flesje niet, wiegen niet.. Het breekt me inmiddels echt op, vooral omdat de dutjes overdag al WEKEN drama zijn dus geen moment voor mezelf heb.. over 3 weken beginnen bij mijn nieuwe baan.
22 dagen geleden
Snachts is het hier drama, maar overdag slaapt ze echt goed. Ze is ook snel moe en slaapt zo 2 uur. Denk zelf dat dat komt omdat ze moe is van de nacht😅. Probeer er wel op de te letten dat ze dag en nacht niet ineens omwisseld..
Meer mensen die dit hebben?
20 dagen geleden
Hoe gaat het met de moeders hier?
Vandaag is de kleine 20 weken en eindelijk heeft ze het schaterlachen door 😂 draaien gaat echt bijna (van rug naar buik) en ze doet nog steeds hazenslaapjes van 30 minuten…
Door het Sinterklaas vieren waren we rond half 12 thuis in de avond. Bij m’n ouders had ze al de avondfles gehad en van 19.30 tot 22.15 geslapen.
In pyjama in de auto gezet en heeft ze nog 45 min in de auto geslapen. Thuis meteen weer in de slaapzak en nog 30cc melk voor het idee.
Ze heeft van 12 uur tot 07.45 uur geslapen! Ondanks de meerdere onderbrekingen in haar avondslaap en hazenslaapjes overdag in een overvol huis, heeft ze dit weer geflikt ☺️
19 dagen geleden
Reactie op simbamimi
19 weken. Het gaat weer wat beter. Vannacht van 19:30 tot 05:15 geslapen. O ...
Oh wat fijn! Hopelijk gaat het zich idd verplaatsen en komt er een eind aan de onrust.
Hier ga ik waarschijnlijk de goden op me afroepen, maar de kleine ligt nu bijna 55 minuten in bed te dutten 🤯
Vannacht werd ze ook rond 04.15 uur “wakker” maar viel zelf weer in slaap! Rond 06.10 ook een keer een kreet maar bleef toen ook slapen. Ik denk dat ze aan het dromen was/actieve slaap.
Ik hoop ook dat we langzaamaan weer de betere kant op gaan.
19 dagen geleden
Reactie op simbamimi
Zoooooo lekker die 55 min!!! Hopelijk gaat dat bij ons ook beter worden.. M ...
Oooh spannend! Die van mij gaat woensdag, ben ook heel benieuwd hoe dat gaat.
Onderhand is mevrouw hier aan haar tweede dut begonnen en ligt ook alweer bijna een uur?! Ik weet niet wat me overkomt, zal dit dan hét einde zijn? 🥹🫣
19 dagen geleden
Hier ligt er al een 68 min te slapen 😱 voorheen alleen slaapjes van 30, max 40 min!
19 dagen geleden
Reactie op iklim
Bij ons ook vanochtend 2 volle uren geslapen dacht wat overkomt me nou haha ...
Nou echt hè! Heb gewoon wat huishoudelijke dingen kunnen doen 🤣